printplaat dashbord berlingo
bux
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 12 november 2010 10:04 PM

Mijn digitaal klokje en de kilometer teller geeft de getallen niet meer helemaal aan. Ik denk dat de verbinding tussen stekker en printplaat niet helemaal goed is, want als ik met de stekker beweeg veranderd de weergave op het display. Kan iemand mij vertellen hoe ik de printplaat uit het witte omhulsel kan krijgen. Het probleem is dat ik de wijzers van de kilometerteller, toerenteller, temperatuur en benzine meter er niet af krijg.

Profiel  

johan b
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 25

Gepost: 29 mei 2011 10:23 PM
  [ # 1 ]

Ik heb recentelijk de lampjes van de dashboardverlichting vervangen en toen ook gezien dat die printplaat er niet zomaar af wil. Inderdaad: die wijzertjes… Volgens mij kan het niet. Tenzij je het glas kunt verwijderen en dan de wijzertjes kunt lostrekken van hun asjes. Dan moet het printje eruit kunnen komen. De vraag is of je die wijzertjes weer netjes op hun asjes krijgt. Ik heb het niet gedurfd, en uiteindelijk vond ik het ook niet nodig omdat juist de verlichting van de klokjes geschiedt met ledjes die op het printje zijn gesoldeerd en volgens mij een autoleven lang meegaan. Hoop ik tenminste…

Ja sorry, hier heb je niks aan, vrees ik. Toch succes gewenst.

johan

~~~/\___Flevoland___/\~~~

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook