ik las laast de autoweek en de citroen senseodrive werdt behoordlijk afgezeken,als een trage bak die niet in toeren wil stijgen.
nou die gasten hebben het mis hoor.
het is een prima auto hoor,een wolf in schaapskleren al zeg ik het zelf.
ik mis nog enkel een knappe set sier velgen maar komt helemaal goed,want je wil tenslote opvallen in het verkeer.
tot nu toe heb ik geen echte problemen gehad met de c2 ach hij drinkt ietsje meer maar dat mag ook wel met de 1.4.{op tijd tanken dus]
qwa bezine maaakt het niet uit maar soms is het beter om shell pura in te gooien,of dat nou echt helpt.
en wat zag ik die zelfde avond bij topgear ja de citroen c2 senseodrive even flink op zn staat getrapt,hoe zo luie bak nee hij wil echt wel hoor en het is een leuke auto je ben net the knight rider met deze auto,dus die gasten van auto week hebben geen verstand van auto rijden.
Ach, die Sensodrive is wel een bak waar je van moet houden. En over het “niet in de toeren willen klimmen” gaat het om de 1.4 8V vermoed ik, aangezien dat niet bepaald een motor is die graag in de toeren klimt. En dat drinken valt wel mee. Moest evenveel liters bijtanken in de C2 1.4 VTR als in de Kia Picanto 1.0 van mn moeder.
ja daarom ik denk dat ze gewoon wat neer zetten,dit is gewoon een leuke auto hoor,en ik betaal net zo veel.
en bovendien rijd ik niet asociaal maar beheerst.
volgende week zal ik een foto van mijn auto plaatsen.
Ben benieuwd.