Berlingo sleutelcode
billie
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1

Gepost: 30 november 2010 10:35 PM

Ik heb sinds kort een Citroen Berlingo geërfd. Sinds kort heb ik problemen met de wagen en de garage heeft de sleutelcode nodig om de “computer” uit te lezen voor fouten. Aangezien deze papieren niet meer bestaan, weet ik de code niet. Hoe kan ik deze achterhalen? Volgens de garage moet er een nieuwe “computer” in wat zo’n 1700 Euro gaat kosten. Is dit de enige oplossing of is er nog een andere?

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 01 december 2010 12:35 AM
  [ # 1 ]

Welkom op het forum Smile

Wat voor problemen heb je?

De computer kun je altijd uitlezen met de juiste apparatuur, daar heb je geen sleutelcode voor nodig.

Waar je wel deze code voor nodig heb, is het programmeren van nieuwe sleutels, deze code staat op een kaartje (creditkaart formaat) achter een kraslaagje.

Deze code is echter op te vragen via een dealer, is niet gratis, maar is nog altijd goedkoper dan 1700 euro voor een andere computer. Vind het een vreemd verhaal dat er een sleutelcode nodig is, en anders een nieuwe computer van 1700 euro.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook