La Léo schreef:Waarom zo moeilijk doen en stad & land afzoeken?
Het is heel makkelijk om dit bij CX Basis te bestellen hoor. Ze verzenden alles gewoon per koerier.Hoe ze eraf moeten zou ik niet weten, ik heb ze nog nimmer aan getroffen eigenlijk….
Kleefstrip: hiermee bedoel ik niet dubbelzijdig tape, maar speciale zwarte kit-op-de-rol. Lijkt een beetje op langgerekte dikke dropveter, wordt ook gebruikt om raamlijsten af te dichten. Werkt heel makkelijk en plakt perfect.
Hoe heten die rode plugjes? Onder welke categorie kan ik die vinden op de site?
Xantia Break 2.0 Turbo CT-1997
CX Prestige 2400-1976






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Hierzo: PLUGJES
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Zijn dat niet dezelfde als bij DS voor de RVS strips??? op de portieren.
Kun je niet effe een foto plaatsen hoe ze op de deur zitten en in de strip.
Zelf geen voorbeeld voor handen staat in zeist.
Want ik mag toch hopen dat ze geen 2.45 euro per stuk kosten.
Zal eens kijken of ik ze morgen van de DS op de foto krijg kun je verglijken en zijn veel goedkoper.
groet frank.
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.














































Totaal aantal Berichten: 43338
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ja, dat zijn de zelfde. Maar die sierlijsten monteer ik altijd met plakruitenbandkit van 3M. Werkt vele mate beter, en er komt geen vuil meer onder.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Dat vermoede ik al ,maar dacht effe vragen.
Hoeveel moet je er hebben,zal ik morgen is vragen wat dat kost.
Want CX basis is veel te duur!!!!!!!!!
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Maar ze hebben het wel mooi allemaal!
En beter duur dan niet te koop.
NB: Ja, die ‘kleefstrip’ zoals ik het oneerbiedig noemde is inderdaad van 3M. Prachtig spul, was trouwens een tip die ik weer van de Waterman kreeg.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D














































Totaal aantal Berichten: 43338
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
F.SvM schreef:Want CX basis is veel te duur!!!!!!!!!
Ho ho.. JIJ vind cx basis te duur. Dat is dus iets heel anders.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Nou, pas op!
Want ik denk dat als je anderhalve dag zoekt op internot en er een telefoontje of 7 à 8 aan waagt, waaronder 4 naar het buitenland, dat je die klemmetjes dan wel voor 50 cent goedkoper zult kunnen vinden. Exclusief verzendkosten dan hè.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
waterman schreef:F.SvM schreef:Want CX basis is veel te duur!!!!!!!!!
Ho ho.. JIJ vind cx basis te duur. Dat is dus iets heel anders.
Heb er meerdere over gehoord,en natuurlijk ze hebben veel en is ook makkelijk voor onderdeel nummers.
Maar voor een simpel klemmetje van 10 cent inkoop 2euro en 45 cent vragen vind ik duur.
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
La Léo schreef:Nou, pas op!
Want ik denk dat als je anderhalve dag zoekt op internot en er een telefoontje of 7 à 8 aan waagt, waaronder 4 naar het buitenland, dat je die klemmetjes dan wel voor 50 cent goedkoper zult kunnen vinden. Exclusief verzendkosten dan hè.
hoeveel moet je er hebben.
Ben het met je eens ten opzichte van het bellen.
Maar daarom is dit forum ook zo leuk.
Met zijn allen weten we heel veel.
En vooral voor de vroege cx én is er veel het zelfde als bij de DS.
En dit wordt nagenoeg allemaal nagemaakt of is er nog.
Heb zelf ook wel stad en land afgezocht naar dingen,maar kwam toch altijd weer in borculo bij Dibbert en Langelaar,en dan waren ze nog goedkoper ook nog
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Huh?? Hoe weet jij nou ineens de inkoopprijs?
O ik snap het al: je hebt natuurlijk zelf een pallet van die dingen in je schuur staan!
En dan stiekem hier de prijs opdrijven, kleine ondeugd!
Edit: Als je effe terug leest, kom je erachter dat ik die klemmetjes dus nooit gebruik omdat ik alle strips met 3M kit plakkkk!!!
Dus helaas, maar de TS zoekt volgens mij nog van die dingen, dussss
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Huh?? Hoe weet jij nou ineens de inkoopprijs?
Als ze bij langelaar nog niet de helft kosten
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.






















Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
cx-basis is niet goedkoop.
maar hoeveel adressen ken jij die behoorlijk wat op de plank hebben ?
prima plek !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
cx25gtit2 schreef:cx-basis is niet goedkoop.
maar hoeveel adressen ken jij die behoorlijk wat op de plank hebben ?
prima plek !
Ik zeg niet dat ze niks hebben.
alleen ze zijn duur,en ik zeg echt niet dat ik alles goedkoper kan krijgen.
En als ik bij mijn garage ben en ik heb wat nodig,komt er denk ik ook wel eens wat van cx basis.
Maar dat is echt niet veel.
En ik heb een klein rondje van bellen meestal 3 of 4 garages.
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
waterman schreef:F.SvM schreef:Want CX basis is veel te duur!!!!!!!!!
Ho ho.. JIJ vind cx basis te duur. Dat is dus iets heel anders.
Jij niet dan??
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.