Totaal aantal Berichten: 507
- Traction Avant 11BN 1954
- C4 (2004-heden) C4 puretech 130 S&S EAT8 Shine
- ID/DS ID19 Confort 1963
Een serienummer met 7 cijfers betekent dat het een Belgische productie betreft. Alle Franse Tractions hadden namelijk maar 6 cijfers.
Ik zal het bouwjaar wel even opzoeken bij dit nummer.
In het boek van Olivier Lemesre staat bijna alles over de Belgische Tractions dus die zou ik zeker aanschaffen.
Totaal aantal Berichten: 15697
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Edit mod: Yannick, ik heb je drie topics even samen gevoegd, zodat het voor iedereen duidelijk is welke informatie al besproken is en welke niet. Het verhaal over het serienummer loopt bijvoorbeeld al sinds je eerste topic. De tip op het boek van Lemesre te kopen ook. Indien je al je vragen in een algemeen topic over je auto blijft verzamelen ontstaat er een bron van informatie voor jezelf en voor de lezers. Je kunt altijd eenvoudig de titel aanpassen door in het eerste bericht op ‘wijzig’ te klikken.
traks schreef:Een serienummer met 7 cijfers betekent dat het een Belgische productie betreft. Alle Franse Tractions hadden namelijk maar 6 cijfers.
Ik zal het bouwjaar wel even opzoeken bij dit nummer.
In het boek van Olivier Lemesre staat bijna alles over de Belgische Tractions dus die zou ik zeker aanschaffen.
Ja dat boek over de belgische tractions heb ik en daar ben ik dus in te weten gekomen dat mijn serienummer ni klopt. Daarom is het een beetje verwarrend om de oorspronkelijke staat te weten te komen…
Groet!
graddus schreef:Edit mod: Yannick, ik heb je drie topics even samen gevoegd, zodat het voor iedereen duidelijk is welke informatie al besproken is en welke niet. Het verhaal over het serienummer loopt bijvoorbeeld al sinds je eerste topic. De tip op het boek van Lemesre te kopen ook. Indien je al je vragen in een algemeen topic over je auto blijft verzamelen ontstaat er een bron van informatie voor jezelf en voor de lezers. Je kunt altijd eenvoudig de titel aanpassen door in het eerste bericht op ‘wijzig’ te klikken.
Aak oké, goed idee!
Doe ik meteen…
Groet!
Zaterdag komt Evert bij me , hij zal de trekker meenemen naar Breda,
je kan hem dan bij hem ophalen.
mail me maar even voor zijn adres.
Rick
Oké bedankt Rick, doe ik meteen dan…
Groet!
de trekker is in Breda, je kan hem ophalen. ik pb je het adres ff
Geweldig bedankt!
Groet
De trommeltrekker van Rick vanavond in Breda bij een vriend gaan ophalen.
Ga hem meteen nog uitproberen…na lang sukkelen met die dingen moet ik het weten of het lukt…!
Op hoop van zege…
Groet
heb je het kogeltje ook meegekregen?
Succes!!
Grote vent he? die Evert
ja die heb ik ook bij…
Enja, inderdaad GROTE VENT! vriendelijke kerel wel.
We gaan vandaag in actie schieten, ik laat je weten hoe het gaat…
Groet!
Totaal aantal Berichten: 507
- Traction Avant 11BN 1954
- C4 (2004-heden) C4 puretech 130 S&S EAT8 Shine
- ID/DS ID19 Confort 1963
En heb je de trommel al los?
JA ZEKER!!!!!
Het is eindelijk gelukt, en hoe…
Zo vlot had ik het nooit verwacht! Echt een geweldig ding die trekker van Rick!
Het ding erop gezet, centreren, even draaien en klaar!
Met mijn ongelooflijke dank aan Rick die mij de trekker heeft uitgeleend helemaal vanuit het noorden van Nederland naar Belgie, BEDANKT!
Geweldig toch dat er nog mensen zijn die simpelweg op niets meer dan vertrouwen nog dingen uitlenen…heerlijk!
hier de foto’s van dit uiteindelijke leuke karwei…
Totaal aantal Berichten: 15697
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Goed gereedschap is in deze meer dan de helft van het werk