Beste citroenrijders,
heb een berlingo op het oog met lichte voorschade. Volgens verkoper plaatwerk demonteren en nieuw monteren en rijden. maar hoe eenvoudig is dat/ Moet ik rekening houden met puntlassen ed?
Het gaat om een berlingo 3. Dank voor reactie.
Plaatwerk anders dan de koets/carrosserie zit bijna nooit gepuntlast. Altijd boutwerk.
Totaal aantal Berichten: 84
- Berlingo B9 multispace
hey rolfus,
wou even weten of je deze wagen hebt gekocht en werk hebt uitgevoerd (zelf), in dit geval zou je me kunnen tijd besparen met een mod die ik overweeg aan mijn snoetje (of beter gezegd dat mijn berlingo )
Beste kevin,
Heb de auto geimporteerd dwz ben nog in discussie met de douane over de rest bpm.
Heb besloten de reparatie uit te besteden aan een Turkse garage waarvan ik prima werk heb gezien. De prijs die zij gaven voor montage en spuitwerk waren nog goedkoper dan enkel spuiten elders.
Gr. Rolf
Totaal aantal Berichten: 84
- Berlingo B9 multispace
ok, spijtig voor mij gezien je dan waarschijnlijk ook ni kunt zien hoe de bumper en grill exact vaststaat en wat soort plastiek dit is/was.
volgens wat ik al heb willen zien is het grijze stuk (bij bv. de XTR) een stuk dat bij op de bumper zit maar had graag geweten hoe dit er uitziet los (platte of holle achterkant, steek-lippen enkel aan zijkant of ook in’t midden,...).net zoals ik eens een grill zou moeten bezien.
Waarschijnlijk zal ik dan verplicht worden direct het stuk te bestellen in de garage (afbraak lijkt me vrijwel onmogelijk voorlopig (beetje te recent om hier al tegen te komen)
rolfus schreef:Beste kevin,
Heb de auto geimporteerd dwz ben nog in discussie met de douane over de rest bpm.
Heb besloten de reparatie uit te besteden aan een Turkse garage waarvan ik prima werk heb gezien. De prijs die zij gaven voor montage en spuitwerk waren nog goedkoper dan enkel spuiten elders.Gr. Rolf
Turkse garage? prima werk? En dan ook nog goedkoop? Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Maar is jou feestje(berlingo)
Only the lowest survive.