Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Ik heb geen idee of dat busje de boosdoener is, ik heb daar zelf geen ervaring mee. Ik zeg alleen dat het niet de bewegingssensor is. Ik ben benieuwd of het inderdaad het busje blijkt te zijn.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Hallo Jan,
Ja… dat is voorbarig van mij om te zeggen dat dat de oplossing is.
Maar bij gebrek aan betere ideeën op dit moment, gaan we daar naar kijken.
groet
Lody
Wat ik in het grijze verleden heb bereden en heb besleuteld..:
Eend (2x), bestelEend, Dyane, GSBreak (2x), Traction Avant Normale (2x), BX GTI 24v, CX 2500D, XM 2.0i(3x) en dan nu een XM V6 Exclusive….....nee…zucht…. afkicken zit er niet in.
Op basis van wat je ervaart kan ik me nauwelijks voorstellen dat dat allemaal door dat messing busje word veroorzaakt. Dat ding slijt wel natuurlijk en als je een gebruikt ernaast een nieuwe houd zie je een ronde en een wat ovale variant. Maar dat je achtervering daardoor zo gaat springen….
Ik heb ze zelf zowel voor als achter wel eens vervangen en zou het meer in de categorie fine tuning willen plaatsen.
Hielp bij mij ook niet echt veel .
Denk bij jou toch eerder aan een vervuilde hoogteregelaar achter .
Tip: op de brug gymnastieken en ondertussen iemand anders licht op je hoogteregelaar laten tikken om het evt. vuil los te tikken.
Succes,
Dirk
XM TCT Ambiance`94
Daar ben ik weer terug van weg geweest…
Bedankt voor alle reacties.
Net toen ik begon te geloven dat het tòch iets met een of andere accumulator te maken had, maakte ik afgelopen donderdag een ritje over die “testbaan” en wie schetst mijn verbazing dat alles weer goed werkte…
De enige factor die was gewijzigd, was de vochtigheidsgraad…
Het had dagen achtereen geregend hier.
Dat zou toch min of meer wijzen op een elektrische fout, maar wat voor fout dan ???... En daar breek ik nu mijn kop over…
Het zou b.v. een relaiscontact kunnen zijn, maar welk relais zou dit kunnen veroorzaken…??