Totaal aantal Berichten: 152
- C4 (2004-heden) Coupe 1.6 HDI 110
Ik kom ook.
Moet eerst even mijn broer ophalen en denk dat ik er rond 13.30uur ben.
Ben benieuwd of er nog meer C4’s zijn.
Tot straks.
Gr Marcel
hallo vanuit hoogvliet rotterdam
tot straks
Ik moet me helaas afmelden, ik heb vandaag te weinig tijd om langs te komen…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
MaartenH schreef:Tuurlijk, vandaar dat Lucas ‘poging’ schrijft
ANWB pas - check!
We gaan toch met 4 passen? Dat moet helemaal goed komen.
Wim,
Disciplus Simplex
Veel plezier allemaal!
Totaal aantal Berichten: 6483
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ha, had dit fijne initiatief nog niet gezien. Zit vandaag stomtoevallig bij familie in Goor en Ruesink is praktisch om de hoek. Kom misschien nog wel even aanwaaien met de Pallas.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Natuurlijk doe je dat!
Helaas dus niet kunnen bijwonen, wel een CX Break en DS Pallas 2e neus vlak achter elkaar zien rijden in richting Oosten vanaf Arnhem, kort daarvoor ook al een 3e neus DS. Ik reed toen met de Dsuper gevolgd door onze Jumper naar Nijmegen…
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Ben zo rond 15.15u weer eens huiswaarts gegaan.
Organisatie en zéker Ruesink Goor: TOPPIE!
De koffie, vlaai en snert waren heerlijk, en de gezelligheid ondanks het miezerige weer was wederom prima.
Heel veel bekende, ook een aantal onbekende koppies en auto’s gezien.
Zelf geen foto’s genomen, maar ik heb een aantal ethousiastelingen druk in de weer gezien met camera en statief.
Jammer dat er weinig vreemd volk (Gorenaren, klanten en nieuwsgierigen) op zoiets afkomen, al was het alleen maar om ze gezamelijk ‘over de streep’ te kunnen trekken.
Tot ziens straks op CitroMobile, dat wordt voor ons Oosterling’n nóg een stukkie verder dit keer…
‘Spirit of avant-garde’
Totaal aantal Berichten: 83
- Berlingo B9 multispace
Mulder schreef:Ha, had dit fijne initiatief nog niet gezien. Zit vandaag stomtoevallig bij familie in Goor en Ruesink is praktisch om de hoek. Kom misschien nog wel even aanwaaien met de Pallas.
verkeerde land in mijn geval
was enkele km’kes rijden vanuit Vlaams Brabant, en had maar tijd vanaf de middag…
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Was echt heel erg leuk vandaag! Super geregeld met koffie gebak en snert . Leuk om weer eens mensen te zien die je al lang niet gezien hebt maar ook om weer nieuwe mensen te leren kennen. Ik heb een stel foto’s gemaakt, niet veel, maar moet ze nog ergens op een server pleuren . Dat komt dus nog. Dus op naar het volgende evenement! Is het geen citromobile is dan wel een meeting
My other car is a broomstick.
Totaal aantal Berichten: 1126
- Visa GTI 115ch
- Jumpy 2 liter HDI 140 6bak Nm320
De Drentse ““Equipe C15 Grand Volume en VISA GTI 115”” bedanken de organisator en Citroen Reusink Goor voor de
gastvrijheid voor deze forum middag.
Het weer, was weer niet wat het zou moeten zijn, maar de koffie, het gebak en de soep maakte alles weer goed.
Ondanks dat, een behoorlijke opkomst, allen tot ziens en ook de GTI heeft er van genoten.
Bouten en moeren gaan altijd los, als je Citroen voorbij Lyon en links van de Rhone komt.
VISA GTI 115 Fun, is not a straight line.
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Ik vond het ook zéér geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar!!
Een kleine sfeerimpressie vind je hier.
Citroendealer Ruesink bedankt voor de gastvrijheid!!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
Het was een gezellige meeting!
Ik heb ook wat foto’s gemaakt, waarvan hier onder een sfeer impressie.
Klik hier om alle foto’s te bekijken die ik gemaakt heb: http://www.flickr.com/photos/rutgerkappes/sets/72157626031769341/