Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
Nieuwe velgen en banden zijn besteld:D
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Scottie schreef:Met de fohn erbij wil het ook wel eens een stuk makkelijker gaan….
Je bent trouwens zo’n beetje de eerste die de chrome randjes in de achterlichten heeft.
Ik zag ze nog niet eerder. Ziet er wel mooi uit.
je staan netjes, maar begreep ik nu dat ze er vanaf nu standaard op zitten?
Anders zijn ze los te koop voor 59,- en achteraf te plaatsen
en beter zo zonder de letters achterop, had voor mij helemaal clean gemogen.. maar helaas zitten er onder het ds logo gaatjes.
j-wvb schreef:Nieuwe velgen en banden zijn besteld:D
welke zijn het geworden?
- Xsara 1.6i Coupe
Banden worden Falken 205-40-18
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Totaal aantal Berichten: 141
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
Wow, heel vet! Dit terwijl ik persoonlijk de wit/zwart combinatie ietwat te saai vindt (ik zie graag kleur op de weg ) vind ik dit echt een heel strakke uitvoering zoals je hem hebt geprojecteerd. Het is dan wel een VTi en geen THP, maar dat mag de pret absoluut niet drukken. De VTi rijdt immers ook erg lekker. Ik vraag me bij ieder stoplicht af of ik nu zo vlot weg ben, of dat de rest gewoon niet vlot op kan trekken. En dan doe ik nog rustig aan. Nogmaals, heel strakke velgen, leuk om de variatie te zien op de standaard Ashera of Bellone velgen.
Totaal aantal Berichten: 27922
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Staat goed hoor
Is die ook verlaagd of sluit dat standaard gewoon zo mooi aan?
Jammer dat het geen THP is, want die indruk geeft de auto zeker
De stickers staan ook goed.
- Xsara 1.6i Coupe
Hij is nog niet verlaagd, dus t zal even niet 100% uitzien, maar dat gaat niet lang duren voordat de wagen verlaagd word, gaat waarschijnlijk met 5cm naar beneden.
THP had er misschien wel bij gepast, maar mij gaat t gewoon motorisch even om te verbruik, en 1op17 haal je echt niet met een THP
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Totaal aantal Berichten: 27922
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Kan die nog wel 5 cm omlaag? Op de foto lijkt die al aardig laag te liggen met deze velgen.
1 op 17 is natuurlijk best leuk voor een vlotte auto
Wat doet een THP dan ongeveer?
- Xsara 1.6i Coupe
Op die foto is die al ongeveer 5cm verlaagd, origineel staan ze een stuk hoger.
Als je je laat verlijden met een THP kom je volgens mij wel uit aan 1op11 a 12 of zo…
Citroen Xsara 1.6 Coupe
j-wvb schreef:THP had er misschien wel bij gepast, maar mij gaat t gewoon motorisch even om te verbruik, en 1op17 haal je echt niet met een THP
Nou, ik vind 1 op 16,6 over 326 km anders behoorlijk in de buurt komen (standaard THP, route met 85% snelweg, overal normaal max. toegestane snelheid gereden))!
Maar je hebt wel gelijk; op een hele tank kom ik op 1 op 13,6 en bezoekjes aan Duitsland halen dat getal nog verder omlaag.
Totaal aantal Berichten: 141
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
Mijn verbruik is niks beter dan dat van jou CestLaVie, en ik heb een VTi. 2500 toeren in z’n 5 als je 80 rijdt helpen denk ik niet bij het verbruik. 4000 toeren bij 140 (op de teller, hoewel de afwijking echt minimaal is tov gps) en dan rij je ook constant 1 op 12 a 13 op de snelweg. Het verbruik is enigszins aan de beterende hand, maar je moet er wel echt je best voor doen, goed uitrollen en rustig optrekken, maar de 1 op 15 als gemiddelde voor een rit heb ik nog geen één keer meegemaakt in de 3700km die er nu op zitten. Ik zou ook heel graag een keer met een THP willen rijden, kijken of ik met behulp van die zesde versnelling betere cijfers kan behalen, dat zou me namelijk niks verbazen.
Dus zoals Arjan Verkade stelt “1 op 17 is natuurlijk best leuk voor een vlotte auto”, die 1 op 17 ga je niet redden als je vlot wilt rijden
- Xsara 1.6i Coupe
Het is wel zo, als je met een THP een keer hard gaat rijden, gaat t verbruik ook hard, en bij de VTI valt dat enigsinds nog wel mee.
Ik haal met woon werk verkeer de 1op17, ik rij wel een stuk snelweg dan, maar daar is t zo druk, voor die paar kilometer blijf ik lekker achter een vrachtwagen zitten.
Citroen Xsara 1.6 Coupe
hoi hoi, mocht je verder gaan met opleuken van je ds3, ik heb dezelfde uitvoering en ben ook nog al van het chroom, weet jij toevallig waar je een chromen kentekenplaathouder voor de voorkant kunt vinden aangezien deze tussen de bumper invalt zijn ze allemaal te breed, kan maar 53cm max tussen, dus als je het weet of ook wilt doen ??? laat maar horen ,
- Xsara 1.6i Coupe
Ik wil aan de voorkant alleen nog t chrome rond de mistlampen en rond de grill, voor de kentekenplaten heb ik gewoon een zwarte houder gepakt. ik zal eens voor je rond kijken hier
Citroen Xsara 1.6 Coupe
thanks, ik heb zelf het hele chrome pakket genomen, grill, mistlampen, onder de koplamp randje chroom, achter op de achterklep, en boven de nummerplaat, is wel stoer hoor als je er van houd tenminste, is jammer dat de chrome grill ineens stopt zegmaar, en dan het citroen logo, dacht wel leuk om de kentekenplaat dan ook in het chroom te zetten,