Hallo iedereen,
Ik zoek witte tellerplaten met eventueel aluminium tellerringen voor mijn Saxo 1.1 bj 2001 maar ik kan ze niet vinden! Op diverse sites worden de tellerringen aangeboden maar dan zonder de witte platen. Er worden wel tellerplaten aangeboden maar die zijn helaas allemaal blauw!
Ik heb op dit moment gewoon zwarte platen met groene verlichting maar ik vind wit toch nét wat sportiever
Iemand enig idee waar ik kan zoeken of iemand die ze in de aanbieding heeft?
Eventjes een plaatje van wat ik bedoel:
Totaal aantal Berichten: 828
- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Volgens mij verkoopt Autostyle dit soort platen. Ff Googelen dus. De tellerringen worden zat aangeboden op Marktplaats.
Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.
RuudR schreef:Volgens mij verkoopt Autostyle dit soort platen. Ff Googelen dus. De tellerringen worden zat aangeboden op Marktplaats.
Yes, you’re right maar autostyle heb ik al op gezocht en die heeft ze helaas niet… alleen van BMW, Honda en Ford. Ik heb ook op marktplaats gekeken maar daar worden alleen blauwe aangeboden dus ik dacht ik probeer het gewoon hier op ‘t forum, wie weet heeft iemand een witte tellerplaat liggen
Die ringen zijn inderdaad overal te krijgen, dat is het probleem niet
Totaal aantal Berichten: 828
- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Er adverteerd ook iemand op Marktplaats die plasma tellerplaten maakt, naar eigen ontwerp. Misschien kan die je helpen????
Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.