2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
   
de Gti Turbo2 van 2400Gti, na 8 jaar weer en route !
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 23 januari 2011 02:08 PM
  [ # 16 ]

een T2 is gewoon geweldig.
mooi werk aan de jouwe !

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10404
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 23 januari 2011 05:06 PM
  [ # 17 ]

Wanneer is hij bij Emer Park te bewonderen?

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
2400gti
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 311
Geregistreerd: 27-07-2007

Gepost: 23 januari 2011 05:06 PM
  [ # 18 ]
Lucas Unger schreef:

Mooie Turbo Michel. En niet te voorzichtig doen he, lekker blazen!

De klomp gietijzer dat Garret T3 heet zit er niet voor de sier op !!

Profiel  
 
2400gti
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 311
Geregistreerd: 27-07-2007

Gepost: 23 januari 2011 05:07 PM
  [ # 19 ]
jantje1948 schreef:

Wanneer is hij bij Emer Park te bewonderen?

Daar is ie na 3 jaar eindelijk net weg Jan..

Profiel  
 
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10404
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 23 januari 2011 05:12 PM
  [ # 20 ]

cheese Ik wist niet dat hij daar stond!

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
2400gti
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 311
Geregistreerd: 27-07-2007

Gepost: 23 januari 2011 05:14 PM
  [ # 21 ]

Achter op het terrein, niet in het zicht. Ik ben daar overdag met nieuwe Citroëns druk, niet met die oude dingen. Dat hou ik zo veel mogelijk gescheiden.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 23 januari 2011 07:47 PM
  [ # 22 ]

Mooi hoor!
Die donkere grijze kleuren zie je niet veel op een T2 Wink

Gewoon lekker rijden en de puntjes op de i gaan zetten.

Atlijd goed om te horen dat er weer een T2 op de weg is!

Profiel  
 
2400gti
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 311
Geregistreerd: 27-07-2007

Gepost: 13 februari 2011 01:56 PM
  [ # 23 ]

Gisteren de bovenste motorsteun vervangen. De steun die er in zat was behoorlijk uitgescheurd. Heb nu de originele steun (met de grote en de kleine ring)vervangen door een oud type motorsteun met twee kleine rubbers. Hierdoor hangt de motor veel steviger aan het subframe en kantelt ie niet zo erg bij het gasgeven en gas loslaten. Rijdt tien keer beter zo en de koppeling werkt fijner.
Zo wordt het al rijdend een steeds fijnere auto.

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 13 februari 2011 02:10 PM
  [ # 24 ]

Net zie ik, dat de auto uit 87 is. Nu de er toch al staat, al gekeken naar productiedatum ivm eventuele belastingvrijstelling ?

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
2400gti
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 311
Geregistreerd: 27-07-2007

Gepost: 13 februari 2011 02:32 PM
  [ # 25 ]

Maakt dat uit dan? 1e afgifte kenteken is toch bindend voor wel of geen HB? Zij is 12-2-87 voor het eerrst in Belgie geregistreerd.

Profiel  
 
2400gti
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 311
Geregistreerd: 27-07-2007

Gepost: 13 februari 2011 02:42 PM
  [ # 26 ]

Vette pech… Organummer is 3721, dus het vliegmachien is 16 jan. 1987 in elkaar geknutseld. Maar daar rijdt ie niet minder om. En 133 per 3 maanden is nog wel te overzien, toch? Da´s 1 tankje benzine. waar praten we over!

Profiel  
 
2400gti
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 311
Geregistreerd: 27-07-2007

Gepost: 13 februari 2011 02:51 PM
  [ # 27 ]

vanochtend nog een muziekdoosje uit die tijd erin gebouwd, heb ik ooit uit een 88´er gti gehaald. Dan luister ik die cassetebandjes ook weer eens. En het staat wel mooi met de equalizer ernaast.

Afbeelding Bijlagen
cx gti turbo 2 014.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
Gepost: 13 februari 2011 03:03 PM
  [ # 28 ]

Geweldig!! Lekker retro!

Eindelijk weer eens écht een audio apparaat uit die tijd in een CX i.p.v. de steeds vaker geziene USB/iPod aansluiting! Vooral die jaren-80 equalizer maakt het helemaal áf.  Cool

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 13 februari 2011 03:09 PM
  [ # 29 ]

Ach, daar is ergens onzichtbaar ooknog wel een plekje voor te vinden. Wel goed die cassettes in een serie 2. Van de meeste apparaten willen de CD’s er toch niet uit.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
Gepost: 13 februari 2011 03:14 PM
  [ # 30 ]

Je moet alleen geen lekkend schuifdak hebben, anders is het zó uit met den pret en zwemmen je cassettes er spontaan weer uit!  Laughing

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  
 
 
2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook