





















Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
een T2 is gewoon geweldig.
mooi werk aan de jouwe !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje





























Totaal aantal Berichten: 10404
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Wanneer is hij bij Emer Park te bewonderen?
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Lucas Unger schreef:Mooie Turbo Michel. En niet te voorzichtig doen he, lekker blazen!
De klomp gietijzer dat Garret T3 heet zit er niet voor de sier op !!
jantje1948 schreef:Wanneer is hij bij Emer Park te bewonderen?
Daar is ie na 3 jaar eindelijk net weg Jan..





























Totaal aantal Berichten: 10404
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Ik wist niet dat hij daar stond!
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Achter op het terrein, niet in het zicht. Ik ben daar overdag met nieuwe Citroëns druk, niet met die oude dingen. Dat hou ik zo veel mogelijk gescheiden.












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Mooi hoor!
Die donkere grijze kleuren zie je niet veel op een T2
Gewoon lekker rijden en de puntjes op de i gaan zetten.
Atlijd goed om te horen dat er weer een T2 op de weg is!
Gisteren de bovenste motorsteun vervangen. De steun die er in zat was behoorlijk uitgescheurd. Heb nu de originele steun (met de grote en de kleine ring)vervangen door een oud type motorsteun met twee kleine rubbers. Hierdoor hangt de motor veel steviger aan het subframe en kantelt ie niet zo erg bij het gasgeven en gas loslaten. Rijdt tien keer beter zo en de koppeling werkt fijner.
Zo wordt het al rijdend een steeds fijnere auto.
Net zie ik, dat de auto uit 87 is. Nu de er toch al staat, al gekeken naar productiedatum ivm eventuele belastingvrijstelling ?
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Maakt dat uit dan? 1e afgifte kenteken is toch bindend voor wel of geen HB? Zij is 12-2-87 voor het eerrst in Belgie geregistreerd.
Vette pech… Organummer is 3721, dus het vliegmachien is 16 jan. 1987 in elkaar geknutseld. Maar daar rijdt ie niet minder om. En 133 per 3 maanden is nog wel te overzien, toch? Da´s 1 tankje benzine. waar praten we over!






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Geweldig!! Lekker retro!
Eindelijk weer eens écht een audio apparaat uit die tijd in een CX i.p.v. de steeds vaker geziene USB/iPod aansluiting! Vooral die jaren-80 equalizer maakt het helemaal áf.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Ach, daar is ergens onzichtbaar ooknog wel een plekje voor te vinden. Wel goed die cassettes in een serie 2. Van de meeste apparaten willen de CD’s er toch niet uit.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Je moet alleen geen lekkend schuifdak hebben, anders is het zó uit met den pret en zwemmen je cassettes er spontaan weer uit!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D