Ik ben dus in het bezit van een Berlingo 2009.
En had een vraagje ivm zetelhoezen die mooi zouden passen in deze wagen.
De originele zetels zijn lichtgrijs van kleur, en die worden dus heel vlug vuil.
Nu zijn er veel verschillende zetelhoezen te verkrijgen, maar welke passen nu het beste.
Het zou jammer zijn moest ik zetelhoezen gaan kopen, en achteraf gezien zijn deze te groot/klein.
Zijn er soms mensen hier op het forum, die ook in het bezit zijn van dit type van Berlingo.
En die voor deze wagen ook al andere zetelhoezen hebben gekocht.
Dan zou ik daar graag wat meer info over willen weten.
Zoals de ervaring met deze zetelhoezen, wat voor een type, waar je ze kan verkrijgen.
Alvast bedankt…:)
-Berlingo Multispace 16i 16v 2009-
Totaal aantal Berichten: 546
- Berlingo Berlingo 1.9D WJY DW8
Ik heb gewoon bij de Aldi stoelhoezen gekocht.
Niet duur, passen redelijk en hebben velours op de zittingen.
Gewoon wachten tot de aanbieding weer komt.
Citroen Berlingo 1.9D bestel uit 2004 nieuw, nu 290k km, en eigenlijk probleemloos..
Citroen Berlingo 1.6i Een ouwe Subaru Forester is toch beter…
Heb ondertussen zetelhoezen gevonden die ook zouden passen in de Berlingo.
Maar ik vermoed dat ze eigenlijk bestemd zijn voor de Berlingo 2.
Kleur is rood met zwart, deze zullen toch minder vuil worden dan de originele lichtgrijze.
Hopelijk passen ze een beetje, en vooral aan de armsteunen vooraan.
Vindt het alleen jammer dat de meeste van die zetelhoezen voor de achterbank uit 1 stuk bestaan.
Want ik heb zo een achterbank die ge er kunt uithalen/platleggen in 3 aparte stukken.
We zullen wel zien he, zal één dezer dagen mij er wel eens mee bezighouden om te kijken of het past…
-Berlingo Multispace 16i 16v 2009-
Hoi Dyno,
Ik weet niet of het bij jouw het geval is, maar denk ook even aan de evt. airbags die in de zijkant van de rugleuningen zitten. Als je hier niet de juiste stoelhoezen over plaats laat het zich raden wat er evt. gebeurd wanneer…
Succes met je zoekaktie.
Groeten,
Dick.