Bedankt alle posters
rayoud
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21

Gepost: 29 januari 2011 12:43 AM

Hoi allemaal,

Langs deze weg wil ik even mijn dank uitspreken aan alle posters. Dankzij hen rijd ik nog steeds in mijn trouwe ZX ipv dat hij op de sloop staat.
Ik ben een ware Citrofiel, ooit eens begonnen met een GS bi-rotor, 2 GSA X3’s, 2 CX’en en sinds enkele jaren een ZX 1.4 Allure. Tussentijds een vreemde uitstap gemaakt, althans binnen de PSA familie naar Peugeot, maar wat een ellende heb ik gekend met die 405.
Zolangzamerhand ging alles kapot aan mijn ZX-je, de aanjager, de kachelradiateur, dashboardverlichting, een roestend scherm omdat er geen modderkuip in zat.
En dankzij al deze topics in de ZX serie heb ik met tamelijk gemak alle onderdelen vervangen. En dat terwijl ik absoluut geen sleutelaar ben. Mijn ZX is van ‘95 en heeft pas 145.000 op de teller staan, dat kon toch geen reden zijn om afscheid te nemen? Een zondagje klussen en hij is weer piekfijn in orde. Alles zelf gedaan, met mijn eigen handjes. En dat werd alleen maar mogelijk gemaakt door diverse topics goed door te lezen.
Nogmaal bedankt allemaal.

ZX-Ray.

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 29 januari 2011 12:54 AM
  [ # 1 ]

very good

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook