the iceman schreef:dunlop 205/45/17
Hi Iceman,
Wat ben je nou kwijt, banden, velgen en monteren bij Profile? Dunlop Sport is een heel goede band.
DS3 82 VTi So Chick, zwarte 17 inch Clover velgen in de zomer en zilveren 16 inch Dezent velgen in de winter.
Het is niet normaal, bij twee bedrijven geweest voor velgen en gewoon niet goed geholpen,ze bellen niet terug of ze hadden zoiets van als je auto komt kom je maar terug, noem geen namen maar ze zitten in Zoetermeer…..
Enne toen hebben we maar besloten om Bellone velgen bij de dealer te kopen na te hebben overlegt over een mooie prijs
Het zijn zwarte geworden het was nu overigs 4 halen 3 betalen…. Wist ik niet maar was wel lekker!!
En achteraf heeft de dealer ” de Jong ” in Zoetermeer goed meegewerkt en meegedacht.. Hulde
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Mag ik vragen hoeveel je met die “4 halen, drie betalen” hebt betaald voor de Bellone-velgen en, ik neem aan, een setje banden (Bridgestone Potenza R17, 205/45, V88?)?
Dat mag je “.............
Hallo iedereen ,
In de vorige rubrieken had ik een bestelling geplaatst bij online velgen nederland . Zoals je weet is die bestelling geannuleerd en ben ik tot de vaststelling gekomen dat dezelfde velgen en dezelfde banden maat en merk bij online velgen bijna 140€ duurder zijn dan bij mijn velgenboer hier in mijn dorp . Begrijpen wie kan . Want tenslotte moest ik nog naar Eindhoven rijden om die velgen en banden.
AEZ XYLO 17”
online = 799€ mijn velgenboer = 615€
Banden minerva 205/45/17
online = 275€ mijn bandenboer = 320€
————————————————————————-
1074€ 935€
Totaal aantal Berichten: 252
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
Ik heb vandaag de MSW 20/4 black polished 16 inch besteld voor mijn witte ds3. dinsdag komen ze waarschijnlijk binnen. de huidige velgen ga ik gebruiken voor de winterbanden dacht eerst over 17 inch maar vond de bellone 17 toch niet zo prettig rijden.
groeten victor
ik ben benieuwd hoe die gaan staan, ik ben toch wel heel erg fan van de ashera’s. maarja wel erg duur…
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
yep de msw kun je waarschijnlijk tussen de 110 en 125 euro per stuk vinden. met slotbouten overzetten etc ben ik nu een 660 euro kwijt.
victor1964 schreef:Ik heb vandaag de MSW 20/4 black polished 16 inch besteld voor mijn witte ds3. dinsdag komen ze waarschijnlijk binnen. de huidige velgen ga ik gebruiken voor de winterbanden dacht eerst over 17 inch maar vond de bellone 17 toch niet zo prettig rijden.
groeten victor
Grappig ik vind de Bellone velgen met banden juist heel goed rijden! Genoeg comfort en als ik eerlijk ben staat deze velg ook het beste bij deze auto!
Zeker weten dat de bellone velgen het er mooist onder staan, vandaag mijn DS3 e-hdi opgehaald maar mijn Bellone velgen waren er nog niet.
Maar ook een beetje mijn schuld want, ik heb ze pas vorige week besteld en toen gaven ze aan dat ze er misschien niet op tijd voor de oplevering zouden zijn, en dat is dus ook gebeurd maar volgende week heb ik ze en dan ga ik een foto maken van een complete car.
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
Ja de bellone zijn erg mooi, maar persoonlijk vond ik ze niet prettig rijden dit i.t.t. de standaard banden die nu onder mijn ds3 zitten. is natuurlijk persoonlijk maar als je dagelijks 200 km woon werk rijd dan hecht je wel waarde aan het comfort van de banden icm met de velgen. daarom mijn keuze voor 16 inch.
groeten victor
Totaal aantal Berichten: 40
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
De ashera velgen staan anders ook super onder een ds3
http://picasaweb.Google.com/tjitskeleemburg/ds3
Rouge carmen asheras ben er heel blij mee
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Past erg goed bij de rest van de auto, eensling. En het breekt inderdaad op een mooie manier de E-HDI look
Ik heb de standaard stalen wielen laten vervangen door 16” AEZ Valencia Dark velgen.
Foto is niet echt in goed daglicht genomen. Ik zal binnenkort even nieuwe foto’s maken!
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
Ik vind het een erg mooie velgenset, past ook bij de vele chroomaccenten op je ds3
victor