Zeer netjes!
Mooie velgen idd Jeroen!
Welke maat heb je nu? Qua ET en J?
Ik zag vandaag op de stalen velgen van de mijne dat deze ET23 en 6Jx16 zijn. Ik zit zelf te lonken naar Sparco Drift velgen maar die zijn 7Jx16. De ET waarde van die velgen kun je kiezen op ET15 of ET25 (ff uit mijn hoofd hoor). Daar moet ik mij weer even in verdiepen of het hart van de velg verder naar binnen komt te staan en wanneer dat is (aflopende of oplopende ET-waarde). Je zou zeggen dat de velghart iets meer naar binnen moet als je een bredere velg monteert toch?
Mijn velgen zijn 7x16 en de et waarde is 25. Ik heb vandaag echt hele leuke reacties gehad op de velgen! Het maakt de auto echt af!
FF een ervaring met de standaard velgen en banden van mijn E-Hdi het zijn maar harde krengen, en zeker nu ik Bellone 17inch aangekocht heb zijn veel beter en betere demping je merkt echt het verschil.
Ik zou niet meer terug willen
kappies schreef:FF een ervaring met de standaard velgen en banden van mijn E-Hdi het zijn maar harde krengen, en zeker nu ik Bellone 17inch aangekocht heb zijn veel beter en betere demping je merkt echt het verschil.
Ik zou niet meer terug willen
Minder bar erin.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
De Energy Saver’s zijn erg harde banden hoor, daardoor slijten ze zo langzaam.
Poekoek schreef:De Energy Saver’s zijn erg harde banden hoor, daardoor slijten ze zo langzaam.
Gewoon flink schampen en stevig remmen! Ben je na 25k wel aan nieuwe toe:)
Marien schreef:kappies schreef:FF een ervaring met de standaard velgen en banden van mijn E-Hdi het zijn maar harde krengen, en zeker nu ik Bellone 17inch aangekocht heb zijn veel beter en betere demping je merkt echt het verschil.
Ik zou niet meer terug willenMinder bar erin.
Denk niet dat dat de bedoeling is want dan zijn ze niet milieu vriendelijk meer
kappies schreef:Marien schreef:kappies schreef:FF een ervaring met de standaard velgen en banden van mijn E-Hdi het zijn maar harde krengen, en zeker nu ik Bellone 17inch aangekocht heb zijn veel beter en betere demping je merkt echt het verschil.
neem je familie van big momma richting wintersport de berg op dan ben je ook niet lekker earth conscience bezig denk ik
Marien schreef:kappies schreef:Marien schreef:kappies schreef:FF een ervaring met de standaard velgen en banden van mijn E-Hdi het zijn maar harde krengen, en zeker nu ik Bellone 17inch aangekocht heb zijn veel beter en betere demping je merkt echt het verschil.
neem je familie van big momma richting wintersport de berg op dan ben je ook niet lekker earth conscience bezig denk ik
Hhhheeuuuuuuu???????????
denk je niet dat dat eco karretje meer gram eruit perst als je met 4 zwaarlijvigen in dat ding zit de berg op? als dat je in je eentje rijdt met andere velgjes met een klein zuchie tegenwind.
Marien schreef:denk je niet dat dat eco karretje meer gram eruit perst als je met 4 zwaarlijvigen in dat ding zit de berg op? als dat je in je eentje rijdt met andere velgjes met een klein zuchie tegenwind.
oooooooohhhhhhhhhooooooooo
Totaal aantal Berichten: 252
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
Heb vandaag mijn nieuwe msw velgen onder de auto laten plaatsen, weet alleen niet hoe ik de foto hier geplaatst krijg….
up je hem ff naar imagebam.com
kopieer je het BB code verhaal en dat plak je hier.
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
@victor1964:
Upload je foto op IMGdumper.nl en plak hem als “UBB image” in je bericht. Mocht je foto erg groot zijn, plak hem dan als “UBB image (thumbnail)’ in je bericht.
Zie dat tijdens het typen van mijn bericht Marien mij al voor is gegaan. XD