ziet er goed uit, lekker dik
Mooi contrast met de Sonnebergs. Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
DS3 e-HDi | Blue Belle-Ile/Noir Onyx | Pack Perfo | Pack Select My Way Confort | 17” Bellone | 16” Valonga | Eibach Pro-Kit
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Erg van de fraaie!
Hallo, Ik ben nieuw hier, verblijf in Belgie en rijd met een DS3 THP waaronder nu 18ers liggen. Ikzelf heb nu ET18. nl 7,5x18 ET18. Dan komen de velgen mooi gelijk met de wielkastranden. Opgelet voor wie nog 18ers wil steken! Koop geen velgen van 8J en ET10, zoals voorgeschreven door bvb DOTZ en AEZ velgen ! Dan lopen je banden sterk aan! Deze komen dan 2,3cm verder naar buiten als orrigineel!!! Ik spreek uit ervaring. Ik had zelf de Dotz Rapier velgen gestoken in 18. Was niet te doen! Dus..dankzij mijn bandenman terug binnen kunnen brengen en ingeruild voor RC velgjes die wel passen!
Wie in Belgie een goede en goedkope bandenman zoekt? Geef me een seintje! Heeft me veel geld bespaard en nog meer miserie. Michel,...CHAPEAU!!!
Totaal aantal Berichten: 114
- C1 ambiance 3 drs
- Xsara Picasso 1.8 16v Attraction
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
Niet een mooie foto van je auto met de RC velgjes?
http://www.ds3club.nl
2012, DS3 e-HDi Airdream So Chic, Gris Aluminium/Rouge Carmen, Pack Cuir Claudia Amarante, Pack Select MyWay Confort, Dotz Mugello
Staan er net onder, de foto is gemaakt, alleen nog op pc zetten. Ze komen eraan.
We wachten rustig af.
DS3 e-HDi | Blue Belle-Ile/Noir Onyx | Pack Perfo | Pack Select My Way Confort | 17” Bellone | 16” Valonga | Eibach Pro-Kit
Gedaan met wachten,... sorry hiervoor,...
Dit zijn ze dan!
Zijn Brock/RCDesign RC18 in 7,5x18 ET 18. Liggen 205/40/18 yocohama S-drive bandjes op.
Nog vergeten, de close-up vd velg zelf
Shot at 2012-04-26
lekker dik !
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Jurgen2
Verlagen?
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Bwah, ik zou wel willen verlagen, zou zeker mooi zijn. Maar,...is nu toch al behoorlijk hard met de 18ers alleen. De yocohama’s versterken dit nog eens door de stijve flanken (extra load). Stuurt nu wel nog meer als een kart (door de et van 18 en 7,5J velg => 26mm grotere spoorbreedte). Voelt heel direct aan nu. Heb jij hem wel verlaagd? Zoja, hoeveel, merk en liefst ook een foto. Is jammer dat ze standaard zo hoog staan en dan vooral vooraan. (DS4 is nog erger)
thks voor de positieve reactie
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Ja ik heb hem verlaagd met Eibach.
18"velgen van sparco bandenmaat 215-35-18
Rijdt lekker strak,drempels moet ik rustig nemen,al met al zeer tevreden.
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Had je foto’s net gevonden. Toch thks. Staat je ds3 trouwens mooi. Ik twijfel voor de verlaging door wat ik hierboven al schreef en os onze 2 de wagen( soms rijden we er met ons 4 mee) en dan wordt het te hard oppassen. Ik weet nog hoe het lang geleden was met de verlaagde Ibiza. Als een slak over een drempel en dan nog geregeld raken. Maar, wie weet, mssch binnenkort toch nog? Zal nog zien.
Mooie combinatie staat hem goed.
Stukje dichter bij het asfalt zou hem helemaal af maken. Het comfortverlies met
Eibach is minimaal, alhoewel ik zelf met 17” rond rij.