drempels neem ik het liefst met een aanloopje, verlagen ook voor mij geen optie. De achterkant klapt nu al omhoog als je een drempel pakt.
Zo heel erg veel ruimte is er nu ook weer niet tussen de wiel kuipen.
Jurgen2 schreef:Nog vergeten, de close-up vd velg zelf
Shot at 2012-04-26
Nice, zelf je remklauwen gespoten? Staat ook nog op mijn todo lijstje… De achterste ziet er alleen wel wat klein uit, of lijkt dat maar zo?
Nog tips over het spuiten? Welke verf heb je gebruikt?
Komt omdat er ook maar een klauw ter grootte van 2 luciferdoosjes op de achterkant zit
Nog steeds tevreden met mijn compleet zwarte Belonne’s. Tevens met de 35mm verlaging.
Idd wel oppassen geblazen, maar ach wie mooi wil zijn…....
Totaal aantal Berichten: 114
- C1 ambiance 3 drs
- Xsara Picasso 1.8 16v Attraction
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
Ik zie ze niet.
Misschien wel met zonlicht erop.
http://www.ds3club.nl
2012, DS3 e-HDi Airdream So Chic, Gris Aluminium/Rouge Carmen, Pack Cuir Claudia Amarante, Pack Select MyWay Confort, Dotz Mugello
Totaal aantal Berichten: 1547
- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Wat zie je niet?
Totaal aantal Berichten: 114
- C1 ambiance 3 drs
- Xsara Picasso 1.8 16v Attraction
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
Ze zijn zo zwart en daarbij een slechte licht en ik denk schaduw
http://www.ds3club.nl
2012, DS3 e-HDi Airdream So Chic, Gris Aluminium/Rouge Carmen, Pack Cuir Claudia Amarante, Pack Select MyWay Confort, Dotz Mugello
- C1 Shine Airscape ETG
Ik kan ze wel zien. Mooi!
Misschien even beeldscherm instelling aanpassen haha
Afgelopen vrijdag ook mijn nieuwe velgen onder de DS gekregen.
Het is een setje 17 inch Momo Revenge lichtgewicht wielen met een set dunlop banden in de maat 215-40. Velgen bevallen erg goed. Buiten het hebben van meer grip voel ik qua gewicht geen verschil tussen de stalen wielen met winterbanden en de Momo’s.
Bij mijn vorige auto voelde ik duidelijk verschil tussen de winter en de zomewzielen (eigenlijk reden de winterbanden op staal gewoon beter dan de zomerbanden om lichtmetaal) Dus dikke plus voor de Momo’s!
Nu moet de DS eigenlijk nog een beetje zakken om de wielkasten te vullen.
Verder zijn dit de eerste foto’s van mn DS hier opt forum, heb de auto nu een week of 3 en met de eerste paar duizend kilometer op de teller bevalt ie prima.
Groeten Frank
Staan erg gaaf icm de kleur van de DS3.
Lijkt bijna dezelfde kleur zo op de foto’s
Citroën DS3 1.6 THP Sport Chic - H&R 25mm - Forge Pipe Kit - Forge Induction Kit - Forge Circulation Valve - Custom Intercooler
Ik ben het met Fabian eens, ze staan erg goed!
Citroen DS3 1.6 eHDI So Chic jaune pegase - Noir Onyxs
gewoon verlagen die handel. eibach veren kan ik je ook aanraden wegligging ok en heuvels vallen ook goed te doen mits het nodige afremmen.
Hey, ik zal mij morgen even goed op het forum voorstellen, maar ik wil even jullie mening over dit onderwerp vragen.
Ik zit te twijfelen voor mijn DS3 THP 150, tussen de originele citroen velgen, of de Momo Revenge velgen, ook hierboven te zien..
Nu is mijn vraag, welke van de onderstaande denken jullie dat het beste onder een DS3 staan? (ze zijn allemaal 18”)
Groet, Bram
PS. Een paar velgen zijn van de DS4 en DS5, zouden deze ook onder een ds3 passen?
- C1 Shine Airscape ETG
@ Frankyd: heeeeeeeel erg mooi die velgen. Is je kleur gris shark?