M. Kops schreef:Net mijn nieuwe toet, toet opgehaald. Eerste indruk SUPER!!!!!
Ik kom hier nog op terug want ik heb er nl nog maar 30 km mee gereden.
Vanavond meer info!!!!
Welkom bij de relexen DS3 rijders
Vanaf vandaag heb je een hoop nieuwsgierige blikken op de weg
Met al die mensen die hun auto hebben opgehaald ben ik wel benieuwd naar foto’s
Voor mij ook nog 2 nachtjes te gaan…
Mijn Dealer heeft foto’s gemaakt bij het (echt) uitpakken van de auto. Ik voelde mij een beetje jarig.
Zodra hij mij de foto’s heeft gemaild zal ik ze direct posten.
Hierbij zoals belooft mijn eerste indruk. Ik heb niet echt veel woorden nodig. Ik heb in het verleden veel grote en zeer luxe auto’s gereden bijv.
Audi 100
Toyota Crown Super Saloon 2.8
BMW 3 serie
Ford Mondeo 2.0 diesel
Ford Mondeo 1.8 benzine
Ford Windstar etc etc.
Deze DS3 is met geen van bovenstaande auto’s te vergelijken, maar toch een + puntje.
Alle bovengenoemde auto’s kunnen niet tippen aan de DS3.
SUPER, SUPER, SUPER!!!!
Goede trekkracht motor
Start Stop perfect
Sportief rijgedrag
Complete afwerking
Ga zo maar door,
Ik hoop niet dat alle VW polo, Fiat Evo etc. rijders dit lezen, anders schaffen zij zo meteen ook een DS3 aan!!! Het moet natuurlijk wel een beetje opvallend blijven op de weg.
Zodra ik wat meer gegevens heb betreffende het verbruik etc. zal ik mij weer melden.
PS.
Voor diegene die nog moeten wachten, ik weet dat elke dag te lang duurt maar het is het echt waard.
Voor alle DS3 rijders veel succes en als we elkaar tegen komen 3 x toeteren!!!
Totaal aantal Berichten: 7800
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Zeer binnenkort ga ik een eHDi leasen, naar alle waarschijnlijkheid een zwarte met wit dak. Full options maar vooralsnog met staal en doppen. Wellicht valt daar nog wat aan te veranderen.
Ben benieuwd hoe lang hij/ze/het op zich laat wachten na de definitieve bestelling
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Zeker van die doppen?
Dit is de E-HDI van een collega van me, de wielen maken het plaatje wel af hoor.
Poekoek schreef:Zeker van die doppen?
Dit is de E-HDI van een collega van me, de wielen maken het plaatje wel af hoor.
Ik heb de doppen ook vervangen voor Bellonetjes en dat staat echt mooi joh dus gewoon doen hoor het is een uitgave maar je krijgt er zzoveel goedwil voor terug
Ik denk dat de meeste die nu bestellen ongeveer 6 tot 8 weken wachten. Dat is dus eigenlijk niet zo lang meer. En die wielen maken het geheel wel af ja. Ik rijd ook eerst nog met doppen maar er gaan zeker nog alu wielen op.
Totaal aantal Berichten: 7800
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Dat wielenverhaal, daar moet ik me nog even in verdiepen, maar daar zijn andere topics voor
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ach het zijn maar wielen en de doppen van de DS3 zien er echt niet verkeerd uit, heb zelf ervoor gekozen om een extra set velgen te nemen. Zomers rijd ik rond met de LM velgen en in de winter ga ik rondrijden met de originele velgen icm met Bridgestone winterbanden.
Het zijn gewoon keuzes die je maakt.
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Hierbij een tip!!!
Als je een piano zwart dashboard heb kan ik je aanraden bij Zeeman anti statische doekjes te halen.
4 stuka voor 1,99. Je haalt het doekje een aantal keren over de kunstof plaat en het statische is weg.
Je kan het doekje makkelijk in de deurvak opbergen. Na een paar keer herhalen van het opwrijven zul je merken dat het bijna tot geen stof meer aantrekt
De Excel sheet is inmiddels weer 6 pagina’s weggezakt, dus bij deze weer even opgehaald en bijgewerkt:
Nog één nachtje slapen en dan mag ik mijn DS3 ophalen. Ik heb er zin an!
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
sfs schreef:De Excel sheet is inmiddels weer 6 pagina’s weggezakt, dus bij deze weer even opgehaald en bijgewerkt:
Ik zie dat de sheet al verder voor mij is ingevuld, bedankt hoor
@ M.Kops: bedankt voor de tip, zal bij het carbo-tech dashboard ook handig zijn denk ik.
@ Iwanb: veel plezier! Ik mag zaterdag.
Gisteren bericht gehad van mijn dealer. Maandag kan ik mijn DS3 Bleu Boticelli/Blanc Opale ophalen
25 maart bestelling geplaatst dus ik vind het best snel!
Wat een heerlijkheid! Vanochtend bij de dealer mijn gele DS3 eHDI opgehaald, ik ben helemaal happy. Daarna wel meteen naar werk, maar ook meteen een gelegenheid om wat km’s te maken. Hopelijk later vandaag nog even tijd voor wat foto’s.