sfs schreef:Plaats 43 in de TOP 100 van 2011!
Maar toch weer die Polo op 1. Zijn er dan zóveel mensen met discutabele smaak, of zijn wij mensen toch kuddedieren? Ik denk het laatste.
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Ach. Een collega van mij moet ook aan een nieuwe lease-auto. En wil ook iets goedkoper uit zijn. Is nu serieus de Polo aan het overwegen. Gewoon, omdat het Volkswagen is…
YB schreef:BBroekie, wanneer heb jij hem besteld?
Mijn dealer kon geen levertijd noemen. Hij snapte zelf niet meer hoe de aflevering werkte daar hij nog bestellingen van 3 maanden had staan en bestellingen die 3 weken geleden geplaatst waren reeds geleverd werden. Dus ik krijg een levertijd van 3 weken tot 3 maanden.BBroekie schreef:Ik heb de Citroen dealer gesproken en volgens zijn gegevens komt mijn DS3 begin juli in Nederland aan.
Wat betreft problemen met levering van onderdelen kon hij alleen melden dat er een tijdje geleden met verf levering iets was maar dat dit al was opgelost.
YB ik heb de DS3 16 mei besteld. Eerste indicatie van levering was tussen 8 à 12 weken.
ik een week ervoor, indicatie was levering tussen half juni en half juli.
e-hdi wit/zwart
Ik ga van het weekend even bellen wat de status is.
Iwanb schreef:sfs schreef:Plaats 43 in de TOP 100 van 2011!
Maar toch weer die Polo op 1. Zijn er dan zóveel mensen met discutabele smaak, of zijn wij mensen toch kuddedieren? Ik denk het laatste.
Ik denk gewoon op “veilig” spelen. En een Volkswagen komt in een groep toch beter aan dan een Citroen of Fiat om maar wat te noemen. Nou ja, bij mij in ieder geval niet
Tot je citroentje net zo lekker, of misschien wel beter rijdt als een stapje hoger, namelijk een golf.
Rij je dan in je stuiterende polo
Maar goed, ik was ook bijna blind voor een polo gegaan, maar wel gewoon eventjes ook in de ds3 en mito gereden Niet op 1 paard wedden.
In ‘t kader van elkaar informeren: 25 mei DS3 met volgende specs besteld:
Blanc Banquise (eindelijk minder pijn in t hart bij krasjes in vergelijking met metallic lak…)
Rouge carmen dak
Ashera wit velgen
Dakspoiler
Hifi + navigatie
Leder Claudia Lama Mistral (wit/zwart)
verder nog wat glimmertjes (stootstrips, rond achterlichten en achterraam, e.d..)
Verwachte levertijd half juli, dus minder dan 2 maanden (verleden jaar op nieuwe Seat Ibiza ST 4 maanden mogen wachten, dus valt mee!)
O wat is het toch mooi op de weg met al die Citroëns…
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Gefeliciteerd!
Ik heb ook het wit-zwart leer, erg mooi! Welke kleur dashboard heb je genomen?
@ Iwanb: wit, ga je voor zwart witte bekleding, dan ook voor een zwart/wit dashboard, zo dacht ik althans.
Twijfelde hier niet over, dealer had auto staan met wit dashboardgedeelte, ziet er top uit (maar ja, smaak is persoonlijk!).
Mvg,
Thierry
Nu na lange Citroënloze periode een C6, daarvoor DS5 Hybrid 2013, daarvoor DS5 Hybrid eveneens 2013, C3 2012, DS3 2011, Xsara Picasso (2x), ZX (2x), ZX Break, AX (2x), BX (2x), Visa 4-cyl, Visa 2-cyl.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Goede keuze Thierry, zo’n Rouge Carmen gekleurd dak staat prima bij de witte carrosserie-kleur. En ik denk dat je inderdaad minder ziet op wit als op bijv. Rouge Sanguine, het 1e krasje zit er na 1,5 week al op, dat wordt weer poetsen…
Goed om te lezen overigens dat de levertijd nu redelijk vast staat op 2 maanden, dat is snel genoeg. Misschien dat er nog een maand komt dat er 1.000 gekentekend worden?
Beste Poekoek,
Dank voor het compliment. Het heeft me wel even wat moeite gekost, ben zelf liefhebber van bordeauxrood metallic, maar na diverse ervaringen met metallic lak nu maar even op safe gegaan.
Ben overigens zelf ooit begonnen met 82-er Visa 2 cilinder (groen metallic) gevolgd door 87-er 11RE in Leader uitvoering. Goed om te zien dat er nog steeds geconserveerde Visa’s rondrijden!
Ik moet bekennen dat ik ook heel lang de Polo GTI bovenaan mijn lijst had staan. Geen lease, gewoon particulier en dan ga je ook kijken naar andere factoren zoals de restwaarde van je auto. Verder is de Polo GTI op papier erg snel.
Maar goed, gekozen voor de THP omdat hij beter zit, er wat leuker uitziet en je de snelheid wat meer beleeft.
polo blijft een polo. Een auto van 12.5k euro waar je hem vol met opties moet hangen voor hij een beetje fatsoenlijk is.
DS3 is kaal al een klasse hoger
En daar heb ik niks meer aan toe te voegen, Marien!
Vandaag bericht gehad van de dealer: auto wordt medio juli verwacht. Heb hem op 23-5 besteld dus de indicatie van de levertijd van 2 maanden wordt gehaald
Geduld is een schone zaak, maar niet een van mijn beste eigenschappen!