Klopt, maar voor de auto’s die al in bestelling stond was het systeem al “gereserveerd” in de fabriek… Nieuwe bestellingen lopen wel vertraging op..
Dat is mij tenminste verteld..
Vandaag mijn DS3 E-hdi besteld,
- Blanc Banquise/ Noir Onyx
- Chromen zijstootstrips
- Interieuraccenten wit
- Pack Perfo
- Pack select my way comfort
- en een reserve wiel
Het “lange” wachten kan beginnen!
(was bij de dealer niet bekendt dat er een leverprobleem was met het my way pakket)
(de DS3 van mijn vriendin was er in 7 weken)
DS3 E-hdi - Blanc Banquise/ Noir Onyx - Pack Perfo - Pack select my way comfort - Interieuraccenten wit
Totaal aantal Berichten: 252
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
dan kunnen jullie elkaar spotten
Het zal eerder zo zijn wie “mag” er straks rijden
En welke van de twee pakken we?!?
DS3 E-hdi - Blanc Banquise/ Noir Onyx - Pack Perfo - Pack select my way comfort - Interieuraccenten wit
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Wat voor een DS3 heeft jouw vriendin als ik vragen mag?
Zij heeft ook een E-hdi.
- Blanc Banquise
- Zebra intereur & exterieur
- Chromen stootstrippen
- Pack select confort
Nu een kleine maand in haar bezit en bevalt heel goed, zo goed dat ik er ook een wilde;-)
is anybody who will pickup his car end of june ? My have to be ready to drive end of june, but i have no info from dealer yet… where is my car…
patience is a virtue.
Mine is to be delivered this week, but it’s an estimation from the citroen factory. but the dealer said i would probably be able to pick it up before the end of the month.
ok thanks… i hope my will too end of june…
greetings
Totaal aantal Berichten: 75
- C4 (2004-heden) Coupé 1.6 VTi by Loeb
- C2 1.4 VTR
Afgelopen zaterdag zijn we onze DS3 gaan bewonderen bij de de dealer. Deze auto zal voornamelijk door mijn vrouw worden bereden. Ik heb inmiddels een auto van de zaak gekregen, helaas had ik geen keuze en zit ik vast aan een Polo bluemotion. We hadden besloten de C2 te verkopen en mijn vrouw zou in mijn C4 Loeb gaan rijden voor een jaar. Echter ze kan maar niet wennen aan deze, in haar ogen grote bak, en het kleine achterruitje van de coupe vindt ze ook maar niets. Dus maar besloten eerder aan de DS3 te gaan. Aangezien een witte DS3 met blauw niet meer te bestellen is, zijn we gaan speuren met behulp van onze dealer naar een voor ons gewenste auto. Er was elders een auto op voorraad naar onze wens. Het is een e-HDI met pack selekt confort My-Way, een wit dashboard en donker grijze leren bekleding, dat laatste was geen wens maar zit er toevallig op. Binnenkort komen er nog paar mooie originele witte Citroen velgen onder. Over twee weken zal ie klaar staan. Toch zullen we af en toe onderling wisselen van auto, zodat ik ook eens kan genieten van de DS3.
Groet Marcel
Totaal aantal Berichten: 31
- DS 3 1.6 ehdi so chic airdream
Ik heb gisteren mijn DS3 besteld.
Gris Thorium/blanc opale
Maille Akinen bekledng
Witte spiegels/chromen strips
Plane interieur/exterieur
Wit dashboard en schakelpook
pack confort met my way navi
Het is de HDI airdream versie
vermoedelijke datum van levering September
Maar gezien de eerdere reacties hier zal het wel later worden
gotta love the holiday, 1 maand respijt in augustus.
wit dashboard :O, vergeet je zonnebril niet tijdens het rijden
Totaal aantal Berichten: 31
- DS 3 1.6 ehdi so chic airdream
hahaha
ik rij standaard al met zonnebril dus dat scheelt
En de verkoper had het er over dat hij waarschijnlijk voor de fabrieksvakantie wordt gemaakt.
Maar dat zie ik wel, ik ga van het slechtste uit dan valt het altijd mee hahaha
deze week wordt mijn auto iig niet geleverd , volgende week staat nu in de planning.
ach ja.
De schatting tussen midden juni en midden juli rijden gaat wel uitkomen zo
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Voor wat het waard is, heb ik de sheet zonet nog even wat aangepast. Er stond bij mij een kenteken in, terwijl ik die nooit kenbaar heb gemaakt (en ook niet van plan ben om dat te doen). Bovendien zag ik een foutje op de leverdatum bij de DS3 van een collega (kwam ik gisteren achter dat hij hier ook rond hangt ).