nice color, seems familiar
thanx, but i was first :p this is most beautiful color :p car looks fat
Mooie kleuren combi
Jammer dat ik nog even moet wachten
DS3 E-hdi - Blanc Banquise/ Noir Onyx - Pack Perfo - Pack select my way comfort - Interieuraccenten wit
Nou Marien jij had blijkbaar geluk, want ondanks dezelfde besteldatum komt onze DS3 eind volgende week binnen.. (aflevering rond de 18de).. Nog even geduld, maar in ieder geval blij dat er wat schot in zit!
Blijkbaar :O. De dealer zei aflevering tussen midden juli en midden juli, Dus dat is waargemaakt. Hopelijk kan ik van het weekend rijden.
Wel vervelend dat wachten Maar nog even geduld. Het zal het wachten waard zijn gok ik zo
Daar is die dan!
Maar nu nog wachten tot de 18de ivm. vakantie drukte in de werkplaats.
Daarom, bij mij werd in eerste instantie eind juni geroepen maar al snel na aankoop werd dat half juli, waar ze uiteindelijk op uit lijken te komen.. Jij kunt in ieder geval al elke dag even langs de auto lopen
BBroekie: Irritant als de auto al bij de dealer staat en ze nog 2 weken nodig hebben om de auto af te leveren!
Zo, allemaal wit met een zwart dak. Dan is het maximum aantal in NL toch bijna bereikt. FF Citroen een mailtje zenden
Maar: ze zien er allemaal goed uit hoor!
gepperd schreef:Daarom, bij mij werd in eerste instantie eind juni geroepen maar al snel na aankoop werd dat half juli, waar ze uiteindelijk op uit lijken te komen.. Jij kunt in ieder geval al elke dag even langs de auto lopen
BBroekie: Irritant als de auto al bij de dealer staat en ze nog 2 weken nodig hebben om de auto af te leveren!
Muah dat weekje kan ik ook nog wel uithouden, als het bij een weekje blijft Ik weet dat ie er staat en nu is het nog even de laatste loodjes
Maar 2 weken moeten wachten op uitlevering is helemaal balen…....
3 wit/zwarten op een rij al weer haha
Leon75 schreef:Zo, allemaal wit met een zwart dak. Dan is het maximum aantal in NL toch bijna bereikt. FF Citroen een mailtje zenden
Maar: ze zien er allemaal goed uit hoor!
White with black roof looks the best
Marien schreef:gepperd schreef:Daarom, bij mij werd in eerste instantie eind juni geroepen maar al snel na aankoop werd dat half juli, waar ze uiteindelijk op uit lijken te komen.. Jij kunt in ieder geval al elke dag even langs de auto lopen
Muah dat weekje kan ik ook nog wel uithouden, als het bij een weekje blijft Ik weet dat ie er staat en nu is het nog even de laatste loodjes
Maar 2 weken moeten wachten op uitlevering is helemaal balen…....
Ik heb me bij de levertijd neergelegd. Ik heb liever dat ze de tijd nemen en het goed doen dan dat ze het afraffelen.
Geduld is een schone zaak toch.
“White with black roof looks the best”
It looks very nice i can’t wait to ride in it!!
DS3 E-hdi - Blanc Banquise/ Noir Onyx - Pack Perfo - Pack select my way comfort - Interieuraccenten wit
viel me nu pas op dat er chroom boven het kenteken zit.
allemaal leuke extraatjes
de alu pedalen enzo vind ik wel tof met mn maile akkinen
De rek kwa stijgende verkopen is er nu wel zo’n beetje uit (na de e-HDI hype)
http://www.autozine.nl/overzicht/autoverkopen.php?mok=1629
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it