Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
die heb ik ook:P
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Mini meeting ??
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
is goed
ik wil nog zo`n model auto kopen maar dan de witte met blauw dak, t dak zwart laten maken, andere wielen eronder en alle verlichting werkend maken:P
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Hahaha…
Wij nog een Mativoire, maar dat wordt een winterprojectje denk ik.
Zo hadden we een Mazda MX5, het eerste model (laters de Anniversary, tweede model)
Daar waren bouwpakketten van de koop, van Tamiya, met radiografische afstandbesturing.
Kei leuk om te bouwen, kreng ging volgens mij iets van 40km/h.
Uiteraard exact in de juiste kleur gespoten. Reserve kap gekocht, na een paar crashes…
(reserve kap = showmodel, andere om te crossen)
Edit:
D’r bestaan ook DS3-tjes met RC:
http://auldeytoys.co.uk/Radio-Controlled-Cars/_prod_CITROEN-DS3_213.htm
http://auldeytoys.co.uk/Radio-Controlled-Cars/_prod_CITROEN-DS3-Redbull_214.htm
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Totaal aantal Berichten: 369
- ZX 2.0i 16v
- DS 3 1.6 THP 207pk Racing
- AX 1.1 axion
- C3 1.6 16v Sensodrive Exclusive
- ZX 1.8 Furio
- AX GTI
@Nitro+
nee is de witte geworden.
die zwarte met oranje vond ik een wat te heftig dashbord hebben :S:S
als dat wat bescheidener was geweest affabriek was het wel die geworden.
en heb al 7,5 jaar in een Blue mauritius C3 gereden dus wilde was lichtere kleur hebben.
en dan blijft het wit over.
nu ga ik er toch van alles aan verbouwen kwa interieur (Audio) dus dat moet denk ik ook wel weer goed komen.
Hallo allemaal,
Mijn DS3 is ook binnen.
Eind juni bestelde ik een rode (rouge sanguine) met zwart dak, Pack Perfo en MyWay. Een week later ging ik twijfelen!
Toch snel de kleur laten veranderen naar wit met zwart dak (t’is ook zo moeilijk ).
De levertijd werd gezet op 3 maanden.
Afgelopen weekend reed ik naar België en ter hoogte van Almere kwam ik een DS3 transport tegen.
Op de bovenste trailer zag ik er een die wel de juiste kleuren combo te hebben (onder de folie). Ik dacht .... het zal hem toch niet zijn hé! Een dag later belde de dealer op dat mijn 3tje was binnen gekomen veel eerder dan gepland dus!
Hoe raar kan het lopen!
Cheers.
Je hebt een goeie keus gemaakt hoor!
Heb dezelfde en ook zo snel binnen
Wel trikkie om op het laatste moment te switchen.
DS3 E-hdi - Blanc Banquise/ Noir Onyx - Pack Perfo - Pack select my way comfort - Interieuraccenten wit
Ja het is altijd lastig dat switchen. Vraag me soms nog steeds af of het wel de goede keuze is geweest!
Maar ja de enige andere optie is ze allemaal kopen
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
Scottie schreef:
Edit:
D’r bestaan ook DS3-tjes met RC:
http://auldeytoys.co.uk/Radio-Controlled-Cars/_prod_CITROEN-DS3_213.htmhttp://auldeytoys.co.uk/Radio-Controlled-Cars/_prod_CITROEN-DS3-Redbull_214.htm
ff een btj off: ik heb contact gezocht met Auldeytoys en er is in NL een dealer voor de DS3…
grtz.
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Ik weet dat dit niet het topic is voor deze vraag. Maar hoe plaats je een foto bij een bericht?
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Upload je foto op IMGDumper.nl en kopieer de “UBB image” in je bericht. Als je foto erg groot is, kopieer dan de “UBB image (thumbnail)” in je bericht.
Alles zit mee!!
Vanmiddag telefoontje van de dealer je mag de auto vanmiddag al op komen halen als het uitkomt??
Natuurlijk kwam het uit weer een dagje eerder dan gepland
Aangekomen bij de dealer stond hij onder een mooie hoes in de showroom.
Telefoon koppelen en wat uitleg over de navi en rijden maar.
Alles bij elkaar binnen 6 weken kunnen rijden niet slecht.
Vanavond de eerste 200km gemaakt SUPPER!!
Stoelen Pack perfo zitten perfect en de navi werkt ook goed.
Morgen zal ik foto’s plaatsen van de “onthulling”
DS3 E-hdi - Blanc Banquise/ Noir Onyx - Pack Perfo - Pack select my way comfort - Interieuraccenten wit
Bij deze dan wat foto’s van mijn aanwinst.
Afgelopen vrijdag hem dan eindelijk mogen ophalen. Alleen ging dat niet zo soepel als we verwachtte. De kentekenplaten waren in heel het land allemaal verkeerd bezorgd en we moesten tot exact 16:55 wachten totdat ze eindelijk per spoedkoerier werden gebracht. Erg suf, waar de dealer overigens niks aan kon doen. Super service gehad (goede koffie) en mocht natuurlijk alvast de radio e.d. instellen (lees… spelen). En we mochten op groene kenteken platen even snel de nieuwe velgen erop laten zetten. Dus alsnog allemaal goed gekomen en nu 300km op de teller. Auto bevalt mij (als Jeep fanaat) uiterst goed. Zal in de andere topic ervaringen plaatsen.
Hoop dat de andere vrijdag ‘ontvangers’ ook nog op tijd hun platen hadden.
pssstttt… eigenlijk rij ik liever de Jeep Wrangler, maar de DS3 is So Chic.
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
ellefaye schreef:Hoop dat de andere vrijdag ‘ontvangers’ ook nog op tijd hun platen hadden.
Bij mij waren de kentekenplaten al wel gemonteerd, maar niet degene met opgelegde letters waar ik nog zo nadrukkelijk om had gevraagd. Ik had volgens mij mijn DS3 beter morgen kunnen ophalen, het was nogal een chaos afgelopen vrijdagmiddag met allerlei auto’s die nog moesten worden opgehaald (mijn bagagebeschermbak leek er wel last-minute in te zijn gepropt, de standaardvloermatten lagen nog bovenop degenen die ik had besteld (double sandwich anyone?) en de nieuwe kentekenplaten van iemand anders lagen nog gewoon in mijn auto…).