Hallo alle ds3 fans,
ik ben hier nieuw en weet nog niet precies hoe alles werkt.
Nu krijg ik Donderdag een nieuwe ds3 so chic plus pack perfo(lease auto)
Kan iemand mij miss vertellen hoe de airo er uit ziet? ik heb een normale airco, nu is mijn vraag werkt dat gewoon van blauw is koud, rood is warm? if staat er bij blauw bijv 18 gr en bij rood 22 graag?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. ben al bijna een dag aan het googele.
Alvast super bedankt.
Gr Alfons
Hey fonzz als je bij je auto pack comfor of pack may way comfor dan heb je niet de versie met de draaiknoppen. Heb je dat pakket niet op je auto dan dan he je inderdaad gewoon de standaard airco met aanduiding blauw en rood. Staat trouwens allemaal op de citroen site bij het configureren vande auto, met mooie plaatjes erbij.
Heb half augustus besteld ( De HDi, Gris thorim / Blanc opale + alle opties ) en heb van mn dealer bericht gekregen dat er laatste week oktober geleverd wordt ( bij aankoop was prognose begin oktober.
Ben bang dat het nog wel eens langer kan duren voor je Aad, heb net te horen gekregen dat ik de mijne niet in week 41 maar in week 43 afgeleverd ga krijgen. Dat wil zeggen als dat al word gehaald. Heb mijn hdi, met myway en leer half juli besteld.
Nou dan komt die van mij zeker ook weer later. Heb hem eind juli besteld, maar heb geen leren bekleding wel pack perfo en my way misschien scheelt het.
We zien het wel
23 juli besteld en heb nog niet eens een leverdatum gekregen… :S
we moeten gewoon maar afwachten.
Toevallig… Zojuist bericht ontvangen dat hij week 47 wordt geleverd.
GuntheM kun je wat vertellen over je opties misschien dat de andere daar wat aan hebben mbt de levertijd in combinatie met dezelfde opties. Op die manier kunnen we in de gaten houden welke opties voor een korte of lange levertijd zorgen. Voor de myway weten we dat volgens mij nu wel—> lang! Thanks!
ja dat zeggen ze dat ie week 47 wordt geleverd. Ze zeiden tegen mij half oktober, nou het zal mij benieuwen. Oja ben ook wel benieuwd wat voor opties en kleur auto je hebt.
Te laat voor afgelopen meeting, maar zojuist gebeld door de dealer dat mijn lease e-hdi bij de dealer staat en aankomende vrijdag opgehaald kan worden. Kleur is Bleu Belle-Ile met wit dak, verder alle toeters en bellen die mogelijk waren. Auto is eind juli besteld en stond gepland voor aflevering in November. Ik ben dus blij. Vanmiddag maar eens even een kijkje nemen…vanaf volgend weekend te spotten in omgeving Arnhem.
Gefeliciteerd Salademan! Goed te horen dat er ook auto’s vroeger worden afgeleverd dan verwacht dat geeft de wachtende onder ons toch nog een wat hoop op plotseling positief nieuws zoals jij ook hebt gehad. met alle toeters en bellen bedoel je myway comfort en leer of heb je pack perfo?
Nou ik heb er inderdaad ook nog een hard hoofd in maar goed…. positief denken!
Het betreft de THP versie.
Kleur van de auto is volledig zwart dus ook het dak, noir obsidien / zwarte bellone velgen.
Verder is de auto full option uitgerust.
- rood lederen bekleding
- my way hifi systeem
- chromen sierstrips achterlichten / achterraam
- elektrisch inklappende spiegels ( pack perfo? )
DS3-er schreef:Gefeliciteerd Salademan! Goed te horen dat er ook auto’s vroeger worden afgeleverd dan verwacht dat geeft de wachtende onder ons toch nog een wat hoop op plotseling positief nieuws zoals jij ook hebt gehad. met alle toeters en bellen bedoel je myway comfort en leer of heb je pack perfo?
MyWay Comfort en leer. Daarbij nog en USB aansluiting laten zetten want die zat niet in het pakket, wat chroom van buiten, een voetsteun voor binnen en nog een afneembare trekhaak eronder laten schroeven. Pack Perfo kan niet op een Ehdi? lichtmetaal is niet zo goed voor de uitstoot…
Anyway, lekker bommetje vol!
@salademan gefeliciteerd met je auto. Ik heb wel pack perfo op mijn ehdi. Maille aikinen bekleding en sportstoelen en extra getinte ramen en sportpedalen, dat is volgens mij pack perfo. Maar jij hebt alles in leer.