Totaal aantal Berichten: 15702
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Dit is een topic over de levertijden van de DS3. Het is inmiddels wel duidelijk dat Citroen moeite heeft om de DS3 E-HDi op de eerder beloofde data uit te leveren. Dit is een forum van Citroenliefhebbers en niet van Citroen zelf. Eenieder die zich dus geroepen voelt om bij herhaling negatief te blijven doen over het handelen van Citroen wordt bij deze nog een laatste keer gevraagd daar mee op te houden en zijn pijlen te richten op de dealer waar hij een auto gekocht heeft. Ik ga nu met terugwerkende kracht flink de stofzuiger door dit topic halen, zodat we weer terug kunnen naar de kern. En zoals altijd, commentaar op modacties via pb!
Wij hebben in week 49 besteld. Vandaag heeft de dealer navraag gedaan bij Citroen en verwachtte levering in week 14.
Totaal aantal Berichten: 50
- C4 (2004-heden) Cactus
- 2CV Transat
Zojuist na 2 weken radiostilte maar weer eens contact opgenomen met de dealer.
Deze verzekerde mij ervan dat mijn, op 1 oktober bestelde, DS3 e-hdi een productiedatum heeft.
In week 13 staat de auto in Nederland. Ik ben benieuwd.
De mijne is besteld in november (half november) en mijn dealer gaf mij aan dat de auto halverwege april bereden kan worden. Frankrijk schijnt in maart op 200% te draaien en daarmee de opgelopen achterstand in te gaan halen.
Volgende week staan de eerste auto’s bij de Citroen dealers (tenminste degene die een besteld heeft). Er lijkt wat beweging in te zitten, we wachten even af maar ik ben optimistischer dan gisteren.
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Wat zag ik vanmiddag rijden op de A16 bij Breda (richting Rotterdam).............
Een vrachtwagen met Citroen C3/DS3!!
En wat stond er bij ALLE auto’s op de achterklep…...........
Een E-hdi LOGO!!!!!!!!!!!!!
Joepie!! Het gaat gebeuren! De Fransen denken wel degelijk aan ons!!
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Dat is leuk nieuws Loes!
Reden ze naar het Noorden ?
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
eind oktober besteld, is nu bevestigd week 12 in Nederland, week 13 aflevering. Slechts 1 maand vertraagd op eerst afgegeven levertijd. Valt nog mee. En dan in een prachtige auto rijden
Helemaal met je eens Boshuis, ik ben ook helemaal happy. Nog maar ........ nachtjes slapen
Dat is inderdaad heel goed nieuws. Boshuis, wanneer heb je besteld? Misschien kan ik dan binnenkort een testritje gaan maken in een E-HDI.
Mijne is in week 4 besteld, levering dan in week 24?
31 oktober besteld
Lekker hoor!!
ZE KOMEN ERAAN!!!
Totaal aantal Berichten: 40
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
Ben even bij de dealer in Drachten geweest, hij had een DS3 e-HDI in de werkplaats staan!
Ik vroeg is dat de demo?
Nee, dit is een auto voor een klant en heeft hem in september vorig jaar besteld.
Ze komen er zeker aan!
De dealer in drachten verwacht zijn demo over 2 week.
Zojuist de dealer gebeld!
ZO ROLLEN BINNEN WERD ME MEEGEGEVEN en dat is eerder als verwacht!
Nog eventjes wachten ! zowiezo in maart zit ik in mijn DS3:D
Heb net de dealer gebeld in Drachten en jawel de eerste DS3-EHDI was binnen gekomen voor een klacht die de auto in september heeft besteld. Het grote feest gaat beginnen. De dealer krijgt over twee weken een demo binnen.