Volgens mij hebben Eensling en Miquel dezelfde dealer
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Kijk eens aan, eindelijk positieve ontwikkelingen!
Totaal aantal Berichten: 50
- C4 (2004-heden) Cactus
- 2CV Transat
Inderdaad.
Je zult wachten zat zijn geweest en een andere auto hebben besteld.
Bleu comme le ciel schreef:Inderdaad.
Ja jo dan ben je ziek, als je nog 3 jaar in een tractor moet rijden omdat je niet 1 weekje wilde wachten.
Komen ze nog sneller dan verwacht, en naar wat ik begreep zit er vanaf maart/april bijna geen levertijd meer op de Ehdi !
Bleu comme le ciel schreef:Inderdaad.
Ja, dan rij je straks in een saaie VAG bak
Dit van mij is bijna besteld, hij zit in het orderproces bij de leasemij. Ik zal in dit topic wel een eventuele verwachte levertijd posten. Status is nu:
STAPPEN ORDERPROCES
Order geplaatst 23-02-2011
Order acceptatie 24-02-2011
Contract opgesteld 25-02-2011
Contract getekend retour -
Bestelling geplaatst -
Bestelling bevestigd -
Aflevering verwacht -
Aflevering werkelijk -
Contract aanvang -
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Mooie berichten dit
Ik heb na deze berichten ook snel met mijn dealer gebeld, en deze wist me te vertellen dat de mijne al geboren was .
Hij wilde echter nog geen leverdatum afgeven omdat hij die dan misschien niet kon waarmaken. Hij dacht dat hij hem over enkele weken binnen kreeg.
Nog eventjes wachten dus
Vandaag ook vernomen dat de wagen 11 maart wordt geproduceerd,ik ga ervan uit dat hij dan +/-
begin april geleverd gaat worden, bestel datum was 15 oktober.
Joehoe!! Dan is voor mij de keuze ook duidelijk!! Ik wilde morgen al gaan kijken bij een Alfa Mito, maar dat is na deze berichten meteen van de baan! Ik moet nog ff wachten met bestellen maar hoe verder in de tijd hoe korter de levertijd lijkt t wel te worden.
en dan wil ik nu een sorry van iedereen die heeft lopen mopperen
bij deze sorry citroen
Totaal aantal Berichten: 179
- C1 Seduction 5drs
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Waarom zou ik sorry zeggen tegen Citroen? Omdat ze mij niet op de hoogte houden over de vertragingen? Ik zou mijn auto begin januari krijgen dus nu zijn we 3 maanden verder als ie waarschijnlijk (nog steeds niet zeker, moet nog ff bellen) bij mij staat. Dus geen sorry maar ik verwacht eerder een sorry van de kant van Citroen (niet de dealer). Dat jij zo gek bent om op je knieen te gaan omdat zij niet durven communiceren..
@CBR600F4i
Het is hier al eens gezegd, dat er produktie problemen zijn geweest met deze auto’s. Dat heeft Citroen al reeds gecommuniceerd naar verschillende Forum lezers (ook naar mij).
Als je bij een technisch bedrijf werkt waar ook ontwikkeling plaats vind, weet je dat planningen mbt ontwikkeling en ook mbt het produktierijp maken van een ontwikkeling uit kunnen lopen op zijn minst een best guess is.
Verder is Citroen niet de enige met dit probleem want ook VAG waar Ricardo zijn nieuwe auto heeft besteld had dit probleem. Een vriendin van mij had daar nl. een van de eerste Polo Bluemotions besteld, en ook deze heeft behoorlijk uitgelopen ik geloof dat ze zelfs iets van 6,5 maanden had moeten wachten. En de communicatie was even slecht als het niet nog slechter was. Verder, toen deze auto geleverd werd, miste een optie die wel in de folder stond.
Als je hier als koper niet tegen kunt en je graag een strakke planning wilt hebben, kun je beter een auto bestellen die al produktierijp is en al minstens een half jaar op de markt is.
Totaal aantal Berichten: 179
- C1 Seduction 5drs
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Teruglezend zie ik vooral aannames dat er een productieprobleem zou zijn, nergens zwart op wit. Dus interessant als jij dat wel hebt.. Ik heb alleen te horen gekregen (mind you, na zelf navragen) dat de Franse markt is voorgetrokken vanwege het belastingvoordeel. Maar goed, dan nog, geen reden om sorry te zeggen. Overigens ben ik blij dat ze eindelijk worden geproduceerd en dat komen ze wel na, lees mijn post van 2 weken terug. Ik zit verder niet ver naast mijn eigen best guess, had er al rekening mee gehouden dat ie niet volgens planning zou worden geleverd (maar dat was een eigen aanname bij bestelling en hoopte dat t niet zou uitkomen.) Helaas dus geen DS3 op mijn verjaardag. Wellicht over een maandje, hebben we de winter in ieder geval gehad
Maakt iemand ook nog foto’s van de eerste E-Hdi?? Dan kan ik namelijk mezelf onderdompelen in een ‘warm bad’ van genot vanwege de kennis dat mijn ds3 er bijna is. En daarna onderdompelen in een ijskoud bad vanwege mijn ongeduld en jaloersheid dat iemand anders de auto al heeft..
Ik rij bijna zelf naar Drachten.. Ik kan ook zeggen dat rondom Barneveld een vrachtauto is gesignaleerd met nieuwe Ds3’s..
Totaal aantal Berichten: 34
- DS 3 1.6 e-HDi Airdream So Chic
Bekijk de laatste foto eens op deze advertentie!!
Zou het echt?
http://link.marktplaats.nl/426462191
Heeft de auto verder geen zichtbare markeringen dat het een e-HDI is?