Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
easternnl schreef:De dealer (Zutphen) schrijft dit vanmorgen:
Heb bevestigd gekregen dat auto in maart productie zit. Verwacht levering dan in april.
(via mail)Ik heb mijn ordernummer niet… kan ik dan wel aan Citroen NL vragen hoe het zit? Ik heb eigenlijk geen zin om iedere week de dealer te bellen, hoe nieuwschierig ik ook ben.
Ik heb wel een complete auto trouwens: Leer, Comfort Packet + MyWay, Metallic, Rouge Carmen dak, Chromen spiegels, Chromen strips zijkant & achterruit, Achterspoiler, Winterbanden op staal, Zomerbanden op Bellones, Reservewiel, Veloursmatten.
Misschien dat het daardoor iets langer duurt.
Ik hoop het niet, want het gros van die opties gaan ook op mijn DS3 geschroefd worden.
Totaal aantal Berichten: 209
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Freak schreef:Ik dacht inderdaad dat Ricardo zijn bestelling geannuleerd had…
Ontopic;
Ik heb een verwachte leverdatum gekregen!!!STAPPEN ORDERPROCES
Order geplaatst 23-02-2011
Order acceptatie 24-02-2011
Contract opgesteld 25-02-2011
Contract getekend retour 28-02-2011
Bestelling geplaatst 02-03-2011
Bestelling bevestigd 02-03-2011
Aflevering verwacht 31-05-2011
Aflevering werkelijk
Contract aanvangNeem het nog wel met een korreltje zout
hmm de mijne zit nu nog in offerte proces… had stiekem gehoopt met mijn verjaardag erin te kunnen rijden (half mei) gaat dus niet lukken als ik het zo zie… jammer
weet iemand hier of Leer nog steeds extra levertijd kost? heb ergens anders horen vallen dat dat 6 weken extra kost (laat ik dat nu juist net niet hebben )
ik heb trouwens de volgende configuratie:
Rouge Aden / Noir Onyx
chromen spiegels + strip
afneembare trekhaak
confort myway
Onde Interieur & Extrieur
DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway
18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.
@ Easternl:
Zoals ik eerder in dit forum heb gemeld, heeft mijn dealer 2 weken terug ook gehoord via de importeur dat mijn auto in de maart productie zit/zat, en eind maart afgeleverd werd aan mij. Hij staat nu voor de deur. Dat heeft de importeur uitgezocht, zij zoeken je ordernummer op en berichten je over de produktie en aflevering bij de dealer. Het lijkt er op alsof citroen NL en citroen frankrijk eind februari verkeerde informatie hebben doorgegeven. Dus je dealer denkt dat de auto half maart er is, maar wellicht wordt deze wel vandaag of morgen afgeleverd. Ik wist het afgelopen dinsdag ook eerder dan mijn dealer namelijk, ik heb deze zelf ingelicht dat de DS3 op donderdag werd afgeleverd aldaar..
Maar kijkend naar al je opties, ja dat duurt natuurlijk wel 2 weken langer om te monteren
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Ik heb even gebeld met Citroen Nederland, ze zeggen:
Arriveren in nederland: week 11, dat is 14-18 maart.
Rijden: week 13, dat is 28 maart - 1 april.
Totaal aantal Berichten: 179
- C1 Seduction 5drs
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Besteld, half september
Produktie: week 11 of 12, afleveren dealer week 13 of 14.
Maar 7 maanden van bestellen tot afleveren.. heb t onderhand wel gehad..
Dat is de prijs die je betaald van het succes. Ik had de mijne in maart (2010) besteld en kon begin mei rijden. Maar het is het wachten waard.
Wellicht makkelijk vanuit mij, omdat ik goed nieuws heb, maar op zich wist ik toen ik bestelde dat de auto half december met uitloop naar begin januari, zou worden geleverd. Dus gerekend vanaf die datum, heb ik een extra uitloop van 2 maanden voor ‘mijn kiezen’ gehad. Daarbij is wachten nooit leuk, en het wordt vervelend als er zoveel onduidelijkheid is.
En @Witte1: 3 maanden is een normale levertijd tegenwoordig.
mij ds besteld op 11-12-10 aflevering eind april
het probleem zou hem zitten in de navigatie. (aldus mijn dealer)
daar hebben ze een leveringsprobleem opziten aangezien de die ook in de 5008 van peug. proppen
Totaal aantal Berichten: 179
- C1 Seduction 5drs
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Witte1 schreef:Dat is de prijs die je betaald van het succes. Ik had de mijne in maart (2010) besteld en kon begin mei rijden. Maar het is het wachten waard.
Ik weet niet wat succes te maken heeft met het gegeven dat ik als een van de eerste bestellers van de e-hdi later de auto krijg dan iemand die in oktober heeft besteld. Wat de reden dan wel is is weer eens gissen, wil het niet weten ook, ze zullen wel een goede reden hebben, problemen met de middenarmsteun ofzo :) Logistiek lijkt het me een zooitje bij Citroen.
Totaal aantal Berichten: 243
- C3 1.4 HDI 16v exclusive
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
- DS 3 1.6 THP Sport&Chic
- Xantia V6 Exclusive
Veel hangt ook af van de kleur die je kiest, dezelfde kleuren worden zoveel mogelijk gegroepeerd., en dan nog indelingen volgens gekozen opties.
mvg
Freak schreef:Ik dacht inderdaad dat Ricardo zijn bestelling geannuleerd had…
Ontopic;
Ik heb een verwachte leverdatum gekregen!!!STAPPEN ORDERPROCES
Order geplaatst 23-02-2011
Order acceptatie 24-02-2011
Contract opgesteld 25-02-2011
Contract getekend retour 28-02-2011
Bestelling geplaatst 02-03-2011
Bestelling bevestigd 02-03-2011
Aflevering verwacht 31-05-2011
Aflevering werkelijk
Contract aanvangNeem het nog wel met een korreltje zout
zo ja he, ik ben eerst! 6 januari besteld, mijn dealer heeft het nog steeds over Juni, ...
20-1 mijn ds3 sport chic definitief besteld met o.a. leer, maar geen myway.
25-2 reactie van dealer: Levertijd is nog onbekend.
Ik heb een tijdje terug gelezen over dvd’s die door citroen nederland werd verstuurd. Gebeurd dat nog en wanneer hebben jullie deze ontvangen?
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Heb je een diesel (E-HDI) besteld?
De dvd kreeg ik ongeveer 3 weken na bestellen, maar ik weet het niet meer precies.
110 Hdi ja!
Eindelijk ze is geboren(03-03-2011)ze heet DS3 Airdream.
Alles is goed gegaan, we hebben haar 14-09-20010 besteld, maar het was een zware bevalling, moest er lang op wachten, maar het gaat gelukkig goed. Ze is spierwit en weegt 1050 kilo.
Heb vanmorgen te horen gekregen dat ze op de wereld is, ze komt in week 11 pas in Amsterdam, in week 12 in Coevorden.
Ik wens jullie allemaal veel rijplezier.
Groeten uit het mooie Emmen.
gr Birdie