Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Puntjeuh schreef:Gespot in Breda bij de dealer: 3x witte DS3 EHDi. Zonder EHDi logo op de achterklep, dit is wel het geval bij de C3, C4 en C4 Picasso. Verder zitten er achter inderdaad schijfremmen (dan is het waarschijnlijk toch een scheurijzertje )
Hopelijk komt snel mijn kleur nu binnen: Gris Thorium met Carmen Rouge dak…. Ff afwachten nog maar….
Wel sjiek trouwens die achter-schijfremmen, en ook zonder logo. Dat is beter. Maar zeker te weten die achterschijfremmen? In de specs staat nog steeds trommels.
Bij eentje zaten de wieldoppen er niet op. Ik had het idee dat er schijfremmen achter zaten, maar aangezien dat door normale stalen velgen nog steeds lastig is vast te stellen begin ik nu wel een beetje te twijfelen…..
Kan iemand anders misschien een bevestiging geven wat voor remmen er achter zitten?
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Op de RDW site herkent hij de auto nog niet. Ben wel benieuwd wat de benaming op het kenteken gaat zijn.
- BX 16V MK2
Thanks Madelene. Er staat op de kentekenomschrijving dus nergens E-HDI. Wel gunstig wat mij betreft, aangezien er bij mij Bellone wielen onder komen.
Nadat er eerder telefonisch levering in week14 was toegezegd, heb ik vandaag een brief van de dealer ontvangen met de mededeling dat er vertraging is en dat het nu medio april wordt.
Madeleine,
Jij bent waarschijnlijk de eerste die gaat rijden in de Ehdi, dat gunnen we jou natuurlijk helemaal, maar je zou onze nieuwsgierigheid enigszins kunnen bevredigen met een beschrijving van je eerste rijervaringen. We horen graag van jou
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 179
- C1 Seduction 5drs
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
@marcovanloon, week 14 is toch medio april?
Madeleine, wanneer rij je erin?
En aan de anderen: ja er zitten schijfremmen op!
goldlion schreef:
En aan de anderen: ja er zitten schijfremmen op!
Nee hoor. Gewoon ouderwetse trommelremmen achter.
C5 Aircross 225 PK EAT8 Shine Full options
C1 Shine 3-drs full leather
- BX 16V MK2
Praktijkervaring, Berlingo2.0HDI?
Voor diegenen die het echt willen weten en nog steeds denken dat Arno (goldlion) de optie ‘schijfremmen achter’ heeft aangevinkt; alle e-hdi’s hebben achter schijfremmen. Met eigen ogen gezien. Wat de wieldoppen betreft; ik moet net als Arno inderdaad toegeven dat ze er in het echt mooier uitzien als op het plaatje. Ik zou bijna mijn al aangeschafte lm-velgen weer te koop zetten..
Zojuist Citroen NL gebeld, I am happy
Mijn op 14-1 bestelde ‘configuratie’ komt in week 12 (!) in NL aan. Een maand eerder dan verwacht! Yes!
En zeg dus niet dat vertraging aan een bepaalde optie ligt, want ik had alle opties (behalve schijfremmen ) aangeklikt. Ik weet niet wat de tijd tussen ‘aankomen’ en ‘rijden’ is, maar april gaat het toch zeker worden.
Ok. Dat is goed nieuws. 28-1 besteld. Dan hoop ik week 14 in nl en week 16 rijden. Voor mij ook full options en schijfremmen achter haha. Arian? Welke kleuren heb je besteld?
Noir obsidien/rouge carmen. Roodlederen interieur met rode accenten op ‘t dashboard.
Totaal aantal Berichten: 50
- C4 (2004-heden) Cactus
- 2CV Transat
Het kan toch niet waar zijn dat Citroen een zwarte DS3, op 14-1-2011 besteld, eerder gaat uitleveren dan een witte DS3, op 1-10-2010 besteld.
De mijne zou in week 14 in Nederland komen.