Zojuist telefoontje van de dealer gehad. Mijn auto is vandaag gearriveerd en wordt zaterdag a.s. afgeleverd (mits de velgen binnen zijn).
Happy de pappy!!!
Jij ‘durft’ niet met die mooie wieldoppen de weg op ?
Heb altijd nog een klein beetje angst, maar ga toch lekker op die 17 inch rijden.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
renevos schreef:Zojuist telefoontje van de dealer gehad. Mijn auto is vandaag gearriveerd en wordt zaterdag a.s. afgeleverd (mits de velgen binnen zijn).
Happy de pappy!!!
Volgens het overzicht heb je dan ca. 4,5 maand moeten wachten. Valt me nog mee, zeker omdat het er nu op lijkt dat de levertijden nu wat terug aan het lopen zijn
Valt mij uiteindelijk ook mee. Ik heb hem net gezien. Zal straks de foto’s even op het forum zetten
Overigens vertelde de dealer dat er wel degelijk op kleur wordt afgeleverd.
Hij had oudere bestellingen van september nog steeds niet binnen.
Hbeck,Iceman,K33S ,Er werden vandaag drie trailer vol met diverse citroens gesignaleerd, ook DS3 in Groningen.
Heb het nog niet kunnen checken!
Vertel Nannu, ik was vanmiddag nog bij de dealer om een trekhaak bij te bestellen en heb natuurlijk even een sigaretje gerookt op het plein waar de voorraden staan maar helaas nog geen blauwe. Voel me een klein kind die wacht op sinterklaas
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
De gevoelens zijn hier hetzelfde, ik zal morgenvroeg zelf ook eens over het hek gaan gluren,zie ginds komt de ....
Net bericht gehad van Citroen NL. Die van mij komt week 13 aan in Nederland.
Eindelijk!!!
Pas het aan in het schema.
en je had op 28 januari besteld??!
Jip!
En dan neem ik aan dat die van jou ook snel komt. Je hebt immers dezelfde kleuren.
gefeliciflapstaart dan, dat is erg snel hoor, vreemd dat ik op 6 januari al besteld heb maar nog niks gehoord heb, misschien omdat ik leren stoelen heb??
even bellen met de dealer
update
zojuist met dealer gesproken, en het lijkt er op dat deze inderdaad zeer snel naar nederland komt!
misschien dat hij in week 12, volgende week dus hier naar toe komt, rijden is dan 2 weken later, week 14, hij houdt nog een slag om de arm dus vanmiddag nog even een proefritje maken
@ Roels21: gaat dit om een eHDI? Want dat zou wel heel snel zijn?
Km-stand DS3 eHDI op 31 okt 2011: 24500