Assutec schreef:Lees veel over lange levertijd ds3 ehdi. Zelf bestelde ik deze eind november. Verwachting levering half mei. Lang dus. Voor mensen die geen zin meer hebben nog langer te wachten zijn Bovag voowaarden duidelijk. Bij prijsverhoging kun je koop zonder boete annuleren. De ds3 is in maart weer duurder geworden.
Voor zover ik weet kent Citroën prijsbescherming op de getekende koopovereenkomsten. Dat betekent dat een prijsverhoging niet wordt doorbelast. En zonder verhoging ook geen reden tot annulering (op dat grond).
Lééf je droom - in afwachting van de bestelde DS3 e-HDI Jaune/Noir
Is dat zo ? Ik weet van andere merken dat die de prijs gewoon gaan doorrekenen. Ik ben benieuwd of jou bewering klopt, ik zal mijn order bevestiging eens bekijken
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Je hebt toch besteld op basis van een offerte die voor 1 maart 2011 is afgegeven? Denk niet dat de dealer het zomaar kan (en wil…) om de prijs met 250 euro te verhogen.
Totaal aantal Berichten: 50
- C4 (2004-heden) Cactus
- 2CV Transat
Dan ga ik ook niet vriendelijk doen tegen de dealer, mocht deze, na een half jaar wachten, de afgesproken prijs verhogen met 250 euro.
Maar dat lijkt me ook heel sterk als ze dat gaan doen.
Vandaag goed bericht van mijn verkoopster gekregen dat onze DS3 week 15 bij de dealer staat en dat we week 16 kunnen gaan rijden!!!!
Kan bijna niet wachten
- BX 16V MK2
edit mod; Quote gewist. Het quoten van het voorgaande bericht is onzin.
Slecht 3 maanden levertijd, netjes!
Zeker,
vergeleken bij velen mag ik niet klagen!
aangezien dealers altijd verschillende informatie geven, soms realistisch, soms met een hoop fantasie over levertijden, vraag ik me af wat normaal is als een auto eenmaal bij de dealer staat wat dan nog de wachttijd is en waarvoor eigenlijk voordat deze op je naam staat… is dit 1 of 2 weken en wat moet er dan nog gebeuren?
- BX 16V MK2
Ger G schreef:Zeker,
vergeleken bij velen mag ik niet klagen!
Ik zie overigens dat je geen E-HDI in bestelling hebt staan, maar een VTI. Dat kan een groot deel van het verschil verklaren.
Heb de mijn e zien staan bij de dealer, nog een paar aanpassingen en dan vanaf volgende week woensdag rijden. Helemaal happy, kleur en uitrusting ziet er goed uit
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Hallo ,
Mijn DS3 besteld begin februari en deze week in de garage al . Van een vlugge levering gesproken.
.
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
edit mod.
Helaas is het spreadsheet behoorlijk vervuild. Heeft iemand nog een backup ofzo?
Ik kijk regelmatig naar de spreadsheet.
Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
the iceman schreef:Hallo ,
Mijn DS3 besteld begin februari en deze week in de garage al . Van een vlugge levering gesproken.
.
Heb je een showmodel ?
Nee , ik was zelf verwonderd dat de wagen deze week in de garage staat.