Mijn auto was op maandag geproduceerd en stond de maandag erop bij de dealer
@renevos. Volgens het lijstje kwam je auto in week 11 aan in Nederland en gisteren bij de dealer. Dus hetgeen je schrijft klopt niet helemaal. Aankomst in Nederland betekent niet productie auto.
Mijn ds3 heb ik besteld in de 1e week van maart en zou geleverd worden in week 15. Ik heb net contact gehad met de dealer en hij wist mij te vertellen dat de datum is opgeschoven naar week 19. Hij heeft te horen gekregen dat ze hopen dat de fabriek volgende week weer draait en dan zullen de levertijden weer naar voren geschoven worden.
Ffies wachten dus nog op deze mooie auto voor mij
Michiel
Ik ben zojuist gebeld door CNL. Mijn auto is op 18 maart geproduceerd en is nu onderweg. Hij zou deze week in Nederland komen, dus dat lijkt goed te komen. Besteld 14-1. En de kleur is zwart.
Zijn er al mensen waarvan de auto in week 13 in Nederland zou aankomen, die bericht hebben gehad van Citroen NL, dat de levering vertraagd is door de fabriek in Japan?
Rieske schreef:Zojuist gebeld met de dealer. Onze auto wordt deze week of begin volgende week bij de dealer verwacht.
Ziet er naar uit dat we begin volgende maand rijden!
gefeliciteerd, je had 1e week van januari besteld?
dan ben ik misschien ook aan de buurt, dealer van mij zwijgt in alle talen,
Totaal aantal Berichten: 255
- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Ik zag dat we op dezelfde dag besteld hebben.
We hebben een paar keer gebeld, wilde ook niet iedere week bellen, dat frustreert alleen maar.
Hoop dat jij ‘m ook snel krijgt!
Rieske
Vandaag bericht van de dealer, mijn auto is onderweg naar Nederland! Eindelijk na 5 maanden bijna rijden in mijn nieuwe auto. Kleur Rouge Sanguine met zwart dak.
Roels: nog even nav jouw reactie. Dat mijn auto later is afgeleverd heeft te maken met de velgen die nog niet binnen waren gekomen.
De auto was echt binnen een week bij de dealer
Vandaag me Ds3 EHDI opgehaald, kleur wit, dak wit,dashboardpaneel ook wit
Super vooral als je er mee rijd,had hem besteld ,14 september, dus 6 maanden moeten wachten.
Wat er ook mooie bij staat,zijn die wiel doppen,pas mooie bij wit.
Nog een plus punt,je mag er nu 1050kg mee trekken(was eerst 500 kg). Dan ik ik nog steeds een caravan mee nemen,ha ha.
De afneembaar trekhaak is mooie weg gewerkt .
foto,s volgen nog,wens jullie veel rij plezier.
gr birdie
Heb ook een afneembare trekhaak er bij genomen, ben benieuwd of ie echt is weggewerkt
Vond hem wel heel duur trouwens
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
birdie schreef:Vandaag me Ds3 EHDI opgehaald, kleur wit, dak wit,dashboardpaneel ook wit
Super vooral als je er mee rijd,had hem besteld ,14 september, dus 6 maanden moeten wachten.
Wat er ook mooie bij staat,zijn die wiel doppen,pas mooie bij wit.
Nog een plus punt,je mag er nu 1150 kg mee trekken( geremd)ongeremd 570 kg. Dan kan ik nog steeds een sleurhut mee nemen,ha ha.mijn dealer snap er ook niks van,en ik ook niet,het staat echt op me kenteken
De afneembaar trekhaak is mooie weg gewerkt .
foto,s volgen nog,wens jullie veel rij plezier.gr birdie
Totaal aantal Berichten: 33
- C3 C3 1.6 EHDI 90 Collection airdream
Vandaag gebeld naar citroen nederland. Levertijd wordt minimaal 3 weken langer omdat mot ronder del uit hitachi fabriek moet komen en die is nu nog dicht
Wanneer heb jij besteld?
Totaal aantal Berichten: 40
- DS 3 e-HDi 90 Airdream So Chic
Ook maar ff gebeld met citroen, meneer we hebben slecht nieuws, geen onderdelen, productie voor onbekende tijd uigesteld. auto zou week 14 in nederland zijn. 20 november besteld ik denk dat er zo 3 tot 4 week bij komt.