Vanaf vandaag hoor ik ook tot de elite van de wachtenden. Ik kan echter over 4 weken rijden! (geintje!). De dealer zegt ergens eind mei. We zullen zien. Conf: wit/zwart, pack confort, perfo & hifi. e-HDI trouwens.
Totaal aantal Berichten: 179
- C1 Seduction 5drs
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Ter info, ik had een witte met een zwart dak besteld in september maar wat bleek toen ik de auto ging ophalen. Geen zwart dak! Dat kan een reden zijn dat ik ‘m t.o.v. de wit-zwart combi’s reeds in bezit heb.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
Heb je daar geen bezwaar van gemaakt dan? Toch wel een vervelende fout.
CBR600F4i schreef:Ter info, ik had een witte met een zwart dak besteld in september maar wat bleek toen ik de auto ging ophalen. Geen zwart dak! Dat kan een reden zijn dat ik ‘m t.o.v. de wit-zwart combi’s reeds in bezit heb.
Maar dat is mijn auto!
Totaal aantal Berichten: 179
- C1 Seduction 5drs
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
@ Poekoek, nee, uiteindelijk geen bezwaar want ik vind de verhouding zwart wit eigenlijk wel mooi zo. En dat wordt gelukkig dagelijks bevestigd door iedereen die achterstevoren op de fiets m’n auto nakijken.
@ Selmer, als het jouw chassisnummer zou hebben dan zou ik je geloven
Vandaag maar weer eens ZELF gebeld wanneer de auto nu geleverd gaat worden i.p.v. afgelopen vrijdag. De dealer heeft gebeld met Citroen NL en te horen gekregen dat door de productie problemen bij Hitachi de levering minimaal 4 weken is uitgesteld.
Wat zijn ze toch weer lekker communicatief bij Citroen!!! In elke communicatiecursus leer je toch dat je beter open kunt zijn over slecht nieuws. Dit zet alleen maar weer meer kwaad bloed.
Ik hoor niets van Citroen NL!
Het vertrouwen van vroege bestellers in een nog niet bestaande auto wordt niet beloond. Als early adoptors van “creative technologie” zou Citroen ze extra goed moeten behandelen.
het tegendeel is waar: de early adaptors moeten uitleggen aan vrienden en relaties waarom ze nog steeds niet rijden, terwijl meer en meer DS3’s op de weg verschijnen.
Ik denk er sterk over maar een taxibedrijf te beginnen met mijn huidige inruilauto
Net bericht terug gekregen van de dealer. De aangekondigde leverweek is nog altijd 18, voorlopig. Weet iemand wat ze bedoelen met leverweek? Is dit aankomst in Nederland of aankomst bij dealer of levering aan mij?
Leverweek, Ik denk dat ze bij citroen ook nog niet weten wat dat inhoud meestal is dat bij de dealer maar dat zegt niks. de auto welke ik vorige week besteld heb staat nu bij de dealer op de parkeer plaats, dus als ze hem niet totaal los rijden bij het proefrijden dan kan ik deze week nog rijden.
Zijn er ook mensen die wel de definitieve levertijd al hebben gekregen? Of datum bij de dealer?
Na aanleiding van dit forum, vandaag ook maar eens gebeld naar citroen.nl
Mijn ds3 besteld half oktober zou in week 17 in nederland zijn.
Dus volgens mij wel in lijn met de rest van de reacties. Hoop dat het niet langer duurt
want huidige auto loopt op zijn eind…
Ook contact gehad met de dealer, verwachte aflevering in Nederland week 19. Uitlevering aan mijn persoontje wordt dan wel week 20 of 21. Week 21 is de laatste week van mei. Originele verwachting ten tijde van bestelling was ook al 31-05-2011. Er is dus niet veel verandert.
Gaat overigens over een DS3 e-HDi, Rouge Sanguine/Noir, besteld op 02-03-2011.
Eind van de middag gebeld door mijn garage; auto staat er en alles zit erop en eraan. Morgen kenteken aanvragen en eind van de week rijden! Besteld 14-1. Geproduceerd op 18-3, waarschijnlijk de laatste kist met Huyndai-onderdelen
Overigens was er tegelijk met de mijne eentje afgeleverd die begin februari pas was besteld. Sorry mensen, that’s the way Citroën goes.. niet te peilen. Wij zullen wel geen Intratuin-bon krijgen
Middag
2 feb mijn ds3 ehdi met bijna alles erop en eraan besteld en is vrijdag binnen gekomen.
tuut tuut dat is snel
later
en de mijne op 8 oktober besteld en tuut tuut gaat mijn deur weer voorbij. veeeeeeeel later