even langsrijden?
Ben ook al een aantal keer langs gereden maar als je er komt is de bewuste verkoper altijd druk of in gesprek met nieuw kopers.
Andere verkopers verwijzen je naar de bewuste verkoper dus daar schiet je ook niets mee op.
Blijf naar reminders sturen
Zal echt van de dealer afhangen denk ik. Ik heb vorige week woensdag een mail gestuurd om te vragen om een update van de levertijd. Dit betreft zelfs een lease-auto, dus daar hebben ze helemaal weinig marge op. Ik had ook in de mail gezet dat het antwoord geen haast had. Kreeg maandagmiddag een reactie, en dat vind ik best nog vlot.
Ja dat is inderdaad netjes. Klopt het overigens dat ze nu al de productie voor mei kunnen zien?
Hallo allemaal,
Om mijn bijdrage aan dit Topic af te ronden mag ik gelukkig vertellen dat ik vanmorgen mijn DS3 heb opgehaald bij de dealer in Ridderkerk. Uiteindelijk is het 2 weken later geworden. Wel apart om een auto op te halen waar je nog nooit in hebt gereden en die je op basis van reclame en informatie van een dealer en internet heb gekocht. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet teleurgesteld ben. Na mijn Jeep Cherokee is dit totaal anders. Niet te vergelijken eigenlijk. Mijn Jeep reed 1 op 6 en op lange trajecten waar de snelheid behoorlijk in acht werd genomen haalde ik soms een 1 op 8. Vandaag met de DS3 een aardig stukje gereden en als ik dan zie dat ik op sommige stukken volgens de boordcomputer 1 op 25 haal dan haal ik opgelucht adem. Wat een verschil. Maar goed het topic was levertijden. Ik denk dat ik niet mag klagen met de aankoop eind december en de aflevering vandaag. De dealer is op dat punt ook redelijk betrouwbaar geweest. Die 2 weken vertraging vergeef ik hem bij deze. Na vandaag gestuurd te hebben ben ik behoorlijk enthousiast.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
DS3 rouge sanguine schreef:Ja dat is inderdaad netjes. Klopt het overigens dat ze nu al de productie voor mei kunnen zien?
Als ze mij kunnen zeggen dat de voorlopige levering in NL in week 19 is, kunnen ze dus ook wel iets zien qua productie.
Totaal aantal Berichten: 6
- C1 ambiance 3 drs
- C2 1.1 Ligne Séduction
- C3 1.1 Ligne Prestige
- Berlingo 2.0HDI 600
- DS 3 So Chic E-HDI
vandaag een mail van de dealer gehad hij is er EINDELIJK
ik kan hem volgende week ophalen in september besteld
dus lang genoeg moeten wachten op mijn op mijn witzwartje
Ik ga vanmiddag mijn auto ophalen, besteld op 14-1. Ik mag niet klagen.
Totaal aantal Berichten: 50
- C4 (2004-heden) Cactus
- 2CV Transat
Zucht, nog altijd wachtende.
Al die mensen die hun DS3 al krijgen.
Week 39 2010 besteld, dus al weer ruim een half jaar aan het wachten.
@Bleu comme le ciel: In het schema staat dat je de auto in week 15 krijgt. Is dit bevestigd?
Zelf word ik ook wat moedeloos. Of is het meer jalouzie?
Ik heb op 8 oktober besteld.
Totaal aantal Berichten: 50
- C4 (2004-heden) Cactus
- 2CV Transat
Volgens de dealer is mijn DS3 afgelopen dinsdag in Oosterhout aangekomen.
Maar het duurt allemaal zo lang.
Nog steeds geen bericht gekregen dat de DS3 bij de dealer is aangekomen.
Oosterhout-Apeldoorn is maar 124 km, hoe lang kunnen ze daar nou over doen?
Ik zie dat er dus weer 2 wit met zwarte daken op korte termijn geleverd gaan worden. Ik zou bijna hoop krijgen dat die van mij er misschien ook wel stiekem toch tussen staat ...
Dit zou officieel ook de week zijn geweest waarin ik hem geleverd zou hebben gekregen bij de dealer. Helaas heb ik een confronterende brief hier liggen die toch echt zegt dat het pas medio mei zal zijn
Ik hoop daar ook nog steeds op. Maar citroen zei eergisteren dat hij toch echt pas in week 18 komt. Je weet maar nooit!!!
Van wie heb je die brief dan ontvangen?
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Zo tezien in maart heel wat E HDI afgeleverd?
http://www.autozine.nl/overzicht/autoverkopen.php?mok=1629
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Roels21 schreef:Ik hoop daar ook nog steeds op. Maar citroen zei eergisteren dat hij toch echt pas in week 18 komt. Je weet maar nooit!!!
Van wie heb je die brief dan ontvangen?
ING car lease stuurt mij updates wanneer citroen (of de dealer?) aangeeft dat er vertraging in de levering is. ING car lease stuurt mij dan een brief waarin staat dat de dealer verwacht in die of die week te kunnen leveren (onder voorbehoud ).
Ik heb er eigenlijk ondertussen wel vrede mee met de vertraging. Ik ga volgende week op vakantie en heb een vervangende auto geregeld voor mijn c1 aangezien ik er mee naar italië moet. Dan ben ik pas begin mei terug en dan hoef ik hopelijk nog maar 1-2 weken te wachten. Het is dus wel te overzien.