Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Bleu comme le ciel schreef:Alleen onze 2cv is het er niet mee eens: op de heenweg om de auto te bekijken bij de dealer hield onze eend er mee op. Waarschijnlijk een gat in de zuiger.
Leuk! Gaan we de stad nu met de DS3’s onveilig maken?
Ga je met wieldoppen of met velgen rijden?
Totaal aantal Berichten: 209
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Net de dealer aan de lijn gehad… ze gaan hem vandaag bestellen… papierwerk leasemaatschappij
productiemaand is mei, dus eind mei/begin juni hopenlijk rijden in mijn DS3
DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway
18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.
Weet iemand toevallig wanneer het chassisnummer van de auto bekend wordt? Mijn dealer kon het namelijk nog niet in het systeem zien terwijl de auto wel al geproduceerd is. Misschien een rare vraag, maar toch.
Bleu comme le ciel schreef:Donderdag mogen we onze DS3 ophalen.
Hier alvast een voorproefje.
Alleen onze 2cv is het er niet mee eens: op de heenweg om de auto te bekijken bij de dealer hield onze eend er mee op. Waarschijnlijk een gat in de zuiger.
Kom je vast wel eens tegen in Apeldoorn….Heel veel plezier ermee
Groot nieuws de E HDI 90 is binnen en dat binnen 2 maanden, hulde Citroen voor de Nederlandse, ingelaste maand
Ja leuk zo’n Nederlandse maand. Ik merk er alleen geen kloot van.
Km-stand DS3 eHDI op 31 okt 2011: 24500
Totaal aantal Berichten: 6
- C1 ambiance 3 drs
- C2 1.1 Ligne Séduction
- C3 1.1 Ligne Prestige
- Berlingo 2.0HDI 600
- DS 3 So Chic E-HDI
nou ja hulde voor citroen ! dacht het niet zit al bijna 7 maanden te wachten
same to me. so chic is het niet, of toch weer wel….....
Voor mij geldt ook hetzelfde. Het is iig fijn dat ik niet de enigste ben die zo lang moet wachten… dat scheelt toch weer een beetje…
Ik heb een e-hdi besteld op 10 februari jl., wit met rood dak met 1 optie (hifi/myway), schijnt volgens de dealer inmiddels al geproduceerd te zijn en is nu op weg naar dealer…als hij is afgeleverd meld ik het. Gaat vlotter dan verwacht!
Totaal aantal Berichten: 298
- C4 (2004-heden) E C4
- Dyane 6
- Traction Avant 11BL
- GS/GSA GS 1220 club
Voor zakelijke kilometers een C3 eHdi besteld in de kleurcombinatie Gris Manitoba / Wit dak / Witte spiegels / Standaard wieldoppen / chroom op de flanken / chromen strip op de achterklep.
Optie’s “pack select myway confort” (geregelde airco, navigatie, dimmende binnenspiegel, regensensor, elektrische spiegels, parkeersensoren achter etc) en “pack perfo pakket” (sportstoelen vóór met bekleding Maille Akinen, aluminium pedalen, in hoogte verstelbare passagiersstoel)
Als het goed is wordt de auto deze week besteld.
Als er iets bekend is over levertijden lezen jullie het hier. Tot die tijd ben ik nog tevreden onderweg met m’n C4 berline 1.6hdi 110.
Mijn opa zei altijd “80 door de bocht jongen, anders kun je net zo goed op de fiets gaan”
Als je het over de duvel hebt… Mijn DS3 eHDI wordt morgen op kenteken gezet en a.s. vrijdag geleverd!
Km-stand DS3 eHDI op 31 okt 2011: 24500
Zoals al eerder geschreven, DS3 eHDI besteld in week 7, zou geleverd worden in week 23.
Krijg zojuist de mail datd de Auti in week 16 geleverd wordt en dat ik deze in week 17 geleverd ga krijgen. 10 weekjes. Niet slecht. Oh ja, ik had ook een witte met zwart dak leren bekleding en verder alle opties.
Paafsprutje,
Bij welke dealer heb jij hem besteld?
Al die zwart-witte en wit-zwarte gaan wel hard. Ik kreeg vandaag te horen 15 juni, besteld 29 januari. Blauw-zwart is blijkbaar ook een stuk minder populair.