En deze staat dus kwispelend op zijn nieuwe baasje te wachten
Uploaded with ImageShack.us
Km-stand DS3 eHDI op 31 okt 2011: 24500
Ziet er zeer goed uit.
Net even weer contact gehad met Citroen.NL
Volgens citroen nl levertijd 1 week eerder. Leverweek is nu week 20 en afleverweek week 21 uiterlijk 22.
Ik hoop dat het allemaal waar is, want ik kan niet meer wachten!!
M. Kops schreef:Paafsprutje,
Bij welke dealer heb jij hem besteld?
G en H te Tegelen (Venlo)
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
Paafspruutje schreef:M. Kops schreef:Paafsprutje,
Bij welke dealer heb jij hem besteld?
G en H te Tegelen (Venlo)
En waar kom je ergens vandaan? Ik heb ook een wit/zwarte gekocht bij G&H. Hopelijk geen 2 de zelfde in reuver ...
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
De mijne is besteld bij Motorhuis Rotterdam
Ik zie dat jij 25 maart besteld hebt, M. Kops. En dan levering in NL week 20. Is netjes hoor. Ik heb 2 maart besteld, en dat is toch een goeie 3 weken eerder, en mijn levering in NL staat op week 19…
Freak,
Welke kleurencombinatie heb jij genomen? En bij welke dealer?
Freak,
Sorry!! ik zie jou configuratie op de sheet staan
Kan de beheerder van de sheet deze weer toegankelijk maken?
De sheet geeft momenteel de onderste melding, waardoor niemand meer wijzigingen kan aanpassen.
A browser error has occurred.
Please hold the Shift key and click the Refresh button to try again.
Hi, Ik ben op dit forum gekomen door google en vind de levertijd voor sommige van jullie wel erg lang!
Ik heb zelf op 25 maart ook een eHDI besteld in de kleuren Bleu Boticelli / Blanc Opale (Ben ik echt de enige in Nederland met deze kleuren?) met Pack Select MyWay Confort. De voorlopige leverdatum is 15 juni… Ben benieuwd.
Totaal aantal Berichten: 255
- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso 1.6 HDI
Hoi Kattebelletje,
Zag er gisteren eentje bij Ahoy. Het kenteken begon met L wat volgens mij betekent dat het nog geen E-HDI kan zijn.
De kleurstelling komt volgens mij weinig voor.
kattebelletje schreef:Bleu Boticelli / Blanc Opale (Ben ik echt de enige in Nederland met deze kleuren?)
Die combinatie is ook natuurlijk wel heeeel erg gay
Nee gekheid, je moet er van houden. Sowieso een frisse en gedurfde look waarmee je zeker nagekeken gaat worden (door vrouwen en gays ).
De DS3 is niet voor niets de gay auto van het jaar geworden.
Trouwens ik rij zelf volgens mij ook in een gay auto. (206 CC blue arricife).
Van een eerder bericht geplukt:
Bij de homo-auto van het jaar is de DS3 op de tweede plek gekomen. Als eerste is de Peugeot RCZ.
Met een kleine voorsprong op de Citroën DS3 wist de Peugeot RCZ de onderscheiding uiteindelijk in de wacht te slepen. Tot European Gay Car Brand werd Citroën verkozen.