



Totaal aantal Berichten: 225
Geregistreerd: 08-03-2010
- Ami ami 6 berline
- CX 2400 GTi
Dat duurt dus, helaas, nog een week of 3….zucht.





















Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Het vinyldak is niet mijn persoonlijke smaak, maar verder is-ie echt prachtig! Gefeliciteerd!
Je laat toch wel een moderne LPG-injectie installatie inbouwen he, geen ouderwetse met een mengstuk. Die werkt niet op een GTi.














































Totaal aantal Berichten: 43338
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik hoop inderdaad dat er geen mengstuksysteem op gaat komen… dat zou dom en zonde zijn… Waar heb je die cx nou vandaan?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste




Totaal aantal Berichten: 225
Geregistreerd: 08-03-2010
- Ami ami 6 berline
- CX 2400 GTi
Grijns, natuurlijk, het wordt een speciale injectie enzovoorts lpg inbouw. Daar gaan we het volgende week over hebben. Jammer dat die tanks niet plat zijn gemaakt zodat er nog wat bagageruimte over blijft, mgoed, kniesoor die daar verder op let. Lalala.

























Totaal aantal Berichten: 6503
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Stond deze nou bij Beau? Gefeliciteerd ermee. Dat interieur laat je toch wel zitten he, super zeldzaam.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)




Totaal aantal Berichten: 225
Geregistreerd: 08-03-2010
- Ami ami 6 berline
- CX 2400 GTi
Jup, hij stond/staat bij Beau. Ik vind het interieur geweldig dus dat blijft er ab-so-luut in. Helemaal space





















Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Mooi! Voor wat foto’s van mijn LPG-installatie, zie hier:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/185770/P120/#585718




Totaal aantal Berichten: 225
Geregistreerd: 08-03-2010
- Ami ami 6 berline
- CX 2400 GTi
Ah mooi, fluid. Je hebt er één van 60 liter. Gedaan omdat je 80 of 100 liter teveel plaats vond innemen? Mooie GTI verder ook! Die is van na 1979, niet?


























Totaal aantal Berichten: 7586
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Prachtige en opvallende auto uitgezocht. Op de foto’s lijkt ‘t vinyl nog wel mooi - in het echt wordt het dus nog mooier. Sterkte met de voorpret




































Totaal aantal Berichten: 17407
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Gefeliciteerd! Zo’n vroege GTI “knalt” heel goed!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Congrats Sputnik! Bleu Regate is echt dé kleur voor een GTi. En knal! En smalspoor!
Dat interieur is echt fabeltastisch mooi. Inderdaad helemaal 2001 A space odyssey…!






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Proficiat Pepijn, veel plezier en pechvrije kilometers gewenst met deze zwever!
Supercoole bekleding, had ik nog nooit gezien eigenlijk, dat motief!
Maar:
Sputnik schreef:Er komt een nieuw vinyl dak op
Wat is er mis met het ‘oude’ dak dan?? Is het nog origineel en is het daardoor gekrompen? Komt heel vaak voor trouwens.
Sputnik schreef:...en krijgt de auto een anti-roest behandeling!
Nog een keertje?
De Verkoper schreef:Recentelijk geheel overgespoten en geheel getectyleerd
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D





















Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Sputnik schreef:Ah mooi, fluid. Je hebt er één van 60 liter. Gedaan omdat je 80 of 100 liter teveel plaats vond innemen? Mooie GTI verder ook! Die is van na 1979, niet?
Dank, ze is van 1981, dus smalspoor en becquet arriere (spoiler).
Ik heb inderdaad voor een 60 liter tank gekozen zodat je nog wat ruimte naast en boven de tank overhoudt, aangezien wij wel van kamperen houden. Actieradius op LPG is zo ongeveer 350-400 km afhankelijk van het verbruik (meestal ongeveer 1 op 8 ). Ben er erg tevreden mee. Het is vrij lastig om het benzine-injectiesysteem helemaal 100% perfect werkend te krijgen (qua schokvrij rijden), en dat omzeil je op deze manier helemaal.
Auto vorig jaar bij een toerrit van de club gezien. Beau reed er zelf mee. Pracht auto. Ik hoop dat in het vooronder ook nog alles prima is.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl




Totaal aantal Berichten: 225
Geregistreerd: 08-03-2010
- Ami ami 6 berline
- CX 2400 GTi
Ha Fluid, wij zijn ook kampeerders. Hebben een geweldige oranje jaren 70 tent van het merk campingstar. Die kleurt vast erg fijn bij de blauwe gti
Er komt een landi lpg installatie in. Ervaringen?
Kan iemand een foto van een 80 of 100 liter tank achter in de CX maken? Dan kan ik die vergelijken met die 60 liter tank van Fluid en een besluit nemen…. Qua geld maakt het weinig uit, toch?
Lalalaa, cx, vroemmmmm