Het groene controle lampje van de verlichting op het klokkenspel begint zo nu en dan te knipperen.
Door de handel iets te bewegen gaat het meestal wel over.
Als het lampje knippert en ik zet de mistlampen of grootlicht aan gaan deze gelijk weer uit.
De dimlichten en stadsverlichting blijven wel constant branden.
Wie kent dit en wie weet een oplossing.
Hoop niet dat het de Com. 2000 is.
Ik denk dat het in je dimmer van je dashbord verlichting zit. Daar maar is een paar x aan het wieltje en dan is het over als het goed is. Anders is de dimmer stuk.
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Het knopje van de dimmer zit bij mijn Xsara naast het knopje(drukknop) van de dagteller.
Maar dit is het proberen waard.
Vervangen zal bij deze wel iets moeilijker zijn ,ik neem aan de het hier elektronisch wordt geregeld.
Door het knopje van de dashboard verlichting in te drukken en de verlichting een paar keer van max naar min. en terug te laten gaan is het probleem niet opgelost.
Iemand nog een idee?
Totaal aantal Berichten: 1452
- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
Hallo Ronjo,
Ik werd door forum-lid 2d gewezen op dit topic.
Groetjes,
Bart
DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.
Bart bedankt.
Ik heb dit topic ook met aandacht gevolgd.
Alleen is bij mij het probleem evenzo spontaan verdwenen als dat het gekomen is dit voorjaar.
We wachten de winter met een zekere spanning weer af of dit euvel dan de kop weer opsteekt.
Totaal aantal Berichten: 1452
- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
Hallo Ronjo,
Het topic gaat over slecht contact. Waarschijnlijk heeft vocht invloed op het euvel. De computer zal waarschijnlijk een minimale tijd van aan en minimale tijd van uitschakelen hanteren, wat het knipperen zal kunnen verklaren.
Succes !
Bart
DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.