Beste Gs’ers ik heb onlangs mijn eerste auto gekocht en deze is een citroen gs club 1220cc
Het enig probleem is dat ik deze auto wat blind heb gekocht doordat ik op het eerste zicht verliefd was op deze wagen (nog steeds) !!! nu is het enig probleem dat deze auto verschillende mankementjes heeft.
En ik hoopte dat jullie me hierbij konden helpen
Ik zal beginnen met het grootste probleem en dat is dat de km teller niet werkt
voor de APK keuring zal dit dus een probleem zijn
waarom werkt het niet ?
Ik krijg de kabel precies niet op zen plaats op de rotor die de Kmteller aandrijft
ik denkt dat hierbij iets afgebroken is
zijn er mensen die weten waar ik die rotor en kabel kan vinden ? het dashboard is ook welkom
En is het moeilijk om die rotor te vervangen want 2 spaghetti uitlaatbuizen paseren precies langs die rotor
Zelf ben ik beginnend garagist van beroep dus autotaal doet me niet vreemd
Mvg Sam de nieuwkomende gs man
Ps Moest er iemand interesse hebben in fotos van mijn gs dan zet ik ze met plezier op dit topic
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Foto’s zijn natuurlijk altijd welkom.
Wat bedoel je precies met een rotor?? De km teller kabel?
Bij het verenigings magazijn kun je de juiste onderdelen vinden die je nodig hebt voor je reparatie.
Moet je echter wel lid zijn van de vereniging. Om lid te worden, zie de site.
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gaaf, een GS als eerste auto! Foto’s zouden idd wel leuk zijn
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Dit is em!
hier al even mijn wieltjes opgepoetst
Before
After
En de rotor die ik bedoel zou deze moeten zijn,
Heb me onlangs ingeschreven in de nl vereneging van gs en zal daar ook eens proberen wat te informeren
Grtz SAm
Totaal aantal Berichten: 131
- GS/GSA GS X2
- Xsara Millesime 1.6
Hallo Sam,
aan de foto’s te zien ben je goed bezig , maak er iets
moois van en welkom bij de GS club
Groeten Tosh [ Erik ]