1 van de 15
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

CX Prestige Chapron op AutoRAI
Gepost: 13 februari 2011 05:48 PM

Bonjour à Tous!

Jullie stem is nodig om de Citroën CX op de AutoRai te krijgen!
Hoe dat zo?? Lees eerst deze inleiding:

Zoals jullie misschien weten komt er dit jaar weer een editie van de AutoRai.
De organisatie had het idee opgevat om daar ook een aantal old- en youngtimers aan het publiek te presenteren. Er zullen slechts een zeer beperkt aantal ‘oude auto’s’ mogen staan in diverse categorieën.
Om invulling te geven aan de categorie “Youtimers” werd de CX Club Nederland enige maanden geleden benaderd door de KNAC!

De oproep was: draag - als jullie willen- een auto voor, die jullie graag op de AutoRai 2011 gepresenteerd zouden zien. De KNAC maakt dan een voorselectie uit alle aanmeldingen, waardoor er 6 kandidaten per categorie overblijven.

Wij, de PR-Commissie van de CX Club, droegen hierop onmiddellijk de Chapron Prestige van Harald Kruithof voor, inclusief mooie foto’s en een uitgebreid begeleidend verhaal over de geschiedenis van deze unieke ex-presidentiële CX!
En wat denken jullie: we werden geselecteerd bij de laatste 6 kandidaten!  banana
Woorden van de KNAC-jury:

“Wij hebben genoten van de foto en informatie over de historie van de auto die u aangemeld heeft.
Vanuit de aanmeldingen hebben wij 6 auto’s mogen voorselecteren. Het verheugt ons u te kunnen laten weten dat onze keuze, voor de voorselectie, op uw auto is gevallen.

De 6 voorgeselecteerde auto’s zullen medio februari op de website van de AutoRAI worden geplaatst.
Middels een poll kunnen de bezoekers van deze site een stem uitbrengen op deze auto’s waarvan er uiteindelijk 2 op de beurs mogen staan.

De bezoekers van de AutoRAI website, bepalen dus welke auto’s er uiteindelijk op de beurs komen te staan.

Wij nodigen u van harte uit om de site te bezoeken en vanaf 15 februari
een stem uit te brengen via AutoRai.nl

STEM DUS VANAF 15 FEBRUARI MASSAAL OP DE CX en wellicht komt deze dan in de spotlights op de AutoRai 2011!! Het zou een prachtige kans zijn om de CX bij het Grote Publiek onder de aandacht te brengen.

Vast bedankt voor jullie stem en… zegt het voort!!!!

Namens de PR-Commissie van de Citroën CX Club Nederland,
Leontien van Brummelen
(La Léo)

P.S. Overigens staat in het laatste leden magazine van de KNAC een leuk artikel over een fraaie GS!

Afbeelding Bijlagen
KNAC.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17403

- CX 2400 Super
Gepost: 13 februari 2011 09:05 PM
  [ # 1 ]

La Léo, dat gaan we natuurlijk doen, met alle verschillende e-mailadressen die we hebben…

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 13 februari 2011 09:10 PM
  [ # 2 ]

Gatverdarrie, wat een akelig prachtig exemplaar. Mijn stem heb je.

Profiel  

Nelis Infra
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1823

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Gepost: 13 februari 2011 09:45 PM
  [ # 3 ]

Walgelijk mooi inderdaad. Gestemd [x]

Way out in the water, see it swimming.

...en de Gehavende Groene (& de Bruikbare Blauwe)

Profiel  

Gepost: 13 februari 2011 10:06 PM
  [ # 4 ]

Super mensen!  Zou toch echt tof zijn als de CX daar straks zomaar zou staan.
We weten overigens (nog) niet wij de andere kanshebbers zijn. Ik hoop dat er geen Porsche 911 ofzo bij zit of iets anders dat velen aanspreekt!

Oh en denk eraan: zegt het (terloops) voort in andere topics waar je eventueel rondscharrelt, of aan andere Citrofielen die je kent.  Wink  Hoe meer stemmen hoe meer kans!

Deze Prestige reed trouwens ooit rond met aan boord de Franse president Giscard d’Estaing!
De huidige eigenaar heeft er zelfs nog de originele authentieke presidentiële vlaggen bij die op speciale vlaggenmastjes op de voorschermen gemonteerd kunnen worden. Heel gaaf.

Profiel  

Mark Gielen
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2214

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Gepost: 15 februari 2011 11:08 PM
  [ # 5 ]

Ik heb net via 2 mailadressen gestemd, en gelukkig voor La Leo zit er geen 911 bij, maar wel een Morgan +4 die royaal voor staat,

stemt alle dus !!!!

Mark

CX 2000 pallas ‘78  

citroencx.eu
Facebook

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 15 februari 2011 11:24 PM
  [ # 6 ]

Bizar, die Morgan… Is toch maar gewoon een Ford, toch?
Stug volhouden…

Profiel  

marcelka
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 667

- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
Gepost: 16 februari 2011 12:02 AM
  [ # 7 ]

Volgens mij hebben die Morgan liefhebbers een hele slimme IT-er in hun midden…

Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V

C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900

Profiel  

Gepost: 16 februari 2011 01:28 AM
  [ # 8 ]

Tja.. of ze hebben allemaal op de eerste dag gestemd.  Wink
Denk dat je er nog weinig van kunt zeggen.

Ik heb even een test gedaan en in de oudjes-categorie op de Oldsmobile gestemd. Had eerst geen stemmen en na mijn stem stond er een streepje van 3,5 mm lengte.
Als dat 1 op 1 doorwerkt, hebben er ca. 44 mensen op de Morgan gestemd tegen 15 op de CX, dus dat valt ook wel mee. Het zijn geen honderden mensen.

Ik zal de CX club ook informeren, zodat de ledenadministrateur een email naar alle leden kan zenden met een oproep tot stemmen.

Moet zeggen, dat de Ford GT40 mij als grotere concurrent toeschijnt als de Morgan, maar we gaan ‘t zien! Spannend!

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2400 Super
Gepost: 16 februari 2011 01:34 AM
  [ # 9 ]

Juist drie stemmen op de CX uitgebracht en de balk niet groter zien worden. In dezelfde tijd is de Morgan wel zichtbaar populairder geworden. Zucht…

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Gepost: 16 februari 2011 01:41 AM
  [ # 10 ]

Ach, het is niet belangrijk wie er op dag 1 voorop loopt, wat telt is, wie uiteindelijk ‘t eerst aan de eindstreep arriveert!
Zojuist een bericht doorgegeven aan de CX Club, dus als alle 1000 leden nu even gaan stemmen….  Wink

Profiel  

MWH.C
> 1800 berichten
Totaal aantal Berichten: 1803

- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Gepost: 16 februari 2011 01:51 AM
  [ # 11 ]

Als ik het goed heb begrepen komen 2 van de 6 auto’s op de beurs te staan, dus die Morgan hoef je niet eens per se in te halen.

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten

- CX 2400 Super
Gepost: 16 februari 2011 01:54 AM
  [ # 12 ]

Dankzij de bemoedigende woorden van La Léo ben ik mijn kleine inzinking al weer te boven, dus kom op MWH.C: we gaan voor de eerste plaats! Smile

Edit: heb je al gestemd?

Profiel  

MWH.C
> 1800 berichten
Totaal aantal Berichten: 1803

- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
Gepost: 16 februari 2011 02:19 AM
  [ # 13 ]

Natuurlijk, al twee keer. Wink Ik heb nog een adres waar ik mee kan stemmen, zal ik gelijk even doen, en nog één waarvan ik het niet zeker weet. Gewoon proberen dus.

edit: Gelukt. 4x CX dus.

Profiel  

Mark Gielen
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2214

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Gepost: 16 februari 2011 08:34 AM
  [ # 14 ]

net ff gekeken we zijn nu royaal 2e, nog ff doorgaan dus met stemmen.

Zelf nog net een keer gestemd en indien nodig maak ik nog een aantal mailadressen op de het citroencx.eu domein.  Wink

Mark

CX 2000 pallas ‘78  

citroencx.eu
Facebook

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten

- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 16 februari 2011 09:32 AM
  [ # 15 ]

Ik wil niet rot doen hoor, maar wordt er niet naar je IPadres gekeken?

Profiel  

1 van de 15
 1 2 3 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook