Ik heb ook gestemd maar de achterstand was om 10.00 minder als nu…
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Nog een keer gestemd, nog steeds achter!
Totaal aantal Berichten: 6488
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
dito.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Sorry, maar dit riekt echt naar doorgestoken kaart of vervalsing!
Oké, wij gebruiken ook dubbele emailadressen, maar je maakt mij niet wijs dat er net zoveel Morgan-fans in NL zijn dan Citrofielen?!!
Helaas ben ik bang dat als er niet heftig gestemd gaat worden in de nu komende 3 uur, de Morgan alsnog zal gaan winnen. Bizar maar waar….
Reclameren bij de RAI-vereniging heeft daarna denk ik niet veel zin meer….
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Ze maken er iig reclame voor op hun website zie link maar hier staat vermeld dat de 2 met de meeste stemmen worden tentoongesteld, en volgens mij bedoelen ze dan per catagorie, dus niks aan de hand tot nu toe.
Wel raar dat er zoveel op gestemd wordt want ik kan me ook niet voorstellen dat de morgan club zo groot is, je ziet de bijna nooit rijden.
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ook maar weer gestemd met weer een ander mailadres. De spam van Rai en playstation zijn gelukkig met één klik te stoppen.
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Mark Gielen schreef:Ze maken er iig reclame voor op hun website zie link maar hier staat vermeld dat de 2 met de meeste stemmen worden tentoongesteld, en volgens mij bedoelen ze dan per catagorie, dus niks aan de hand tot nu toe.
Wel raar dat er zoveel op gestemd wordt want ik kan me ook niet voorstellen dat de morgan club zo groot is, je ziet de bijna nooit rijden.
Mark
Denk dat het toch wel een behoorlijke club is, gezien ze zich al onderverdeeld hebben in regio’s bijv.
Enfin, op de website van de Cx vereniging vind ik trouwens niets over deze verkiezing. Of zie ik wat over het hoofd?
Jeroen
edit: even opgezocht, de Morganclub heeft 500 leden!
Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Helaas kan ik zelf niets op die website plaatsen, maar het bericht dat naar alle CCCN leden is verstuurd, verliep wel via iemand die nauw bij de website betrokken is.
Ik ben er (onterecht) vanuit gegaan dat het op die manier ook doorgeplaatst zou worden op de homepage.
Aan de andere kant: als alle leden een persoonlijke email hebben ontvangen, hoeveel meerwaarde heeft de website dan, dus daar kan het niet aan liggen.
Zal de topictitel nog wel even wat dramatischer maken.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Alles voor onze CX!!!
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Aan de andere kant: als alle leden een persoonlijke email hebben ontvangen, hoeveel meerwaarde heeft de website dan, dus daar kan het niet aan liggen.
Het geeft wel een betrokkenheid weer van jullie club en deze verkiezing.
Bovendien komen er natuurlijk ook veel Cx-liefhebbers op de site die geen lid zijn vermoed ik.
Enfin, ik ga ook nog maar weer een paar keer stemmen.
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 1803
- BX 19 GT
- Traction Avant 11BL
garagestmarien schreef:De spam van Rai en playstation zijn gelukkig met één klik te stoppen.
Je kunt natuurlijk ook gewoon de optie ‘ik wil nieuwsbrieven van de RAI ontvangen’ uitvinken bij het invoeren van je gegevens. Ik heb op alle 5 mailadressen nog geen spammailtje gehad.
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Mark Gielen schreef:...... maar hier staat vermeld dat de 2 met de meeste stemmen worden tentoongesteld, en volgens mij bedoelen ze dan per catagorie, dus niks aan de hand tot nu toe.
Ik zie het volgende op de RAI site:
De meest gekozen auto per periode zal daadwerkelijk te zien zijn op het Klassieker Paviljoen tijdens AutoRAI 2011.
Dus alles nog een keer uit de kast…...Ik heb ook weer 3x gestemd met allerlei onzin adressen. Zie geen verschil…...
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
JaapJ schreef:Dus alles nog een keer uit de kast…...Ik heb ook weer 3x gestemd met allerlei onzin adressen. Zie geen verschil…...
Dat is logisch….
Stel er is al 2500 keer gestemt. 3 extra stemmen wordt 2503. Oftewel dat verschil ga je niet zien in de kleine balkje
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Een lesje wiskunde gehad, waarvoor dank…
Als het spaak loopt kunnen we nog proberen die aktiveermailtjes keer op keer te gebruiken, volgens mij werkt dat wel…......er zit gerust geen portier met een slagboom al dat dataverkeer tegen te houden….Zojuist ook 10x gedaan, er werd niet afgefloten…..