1762 voor de Morgan, 1750 voor de CX…
Ik vind dit wel verdacht hard gaan. Iets klopt niet!
Correctie, 1770 in nog geen minuut tijd
En een paar seconden later al 1779
Totaal aantal Berichten: 2125
- ID/DS D super
- C3 Pluriel 1.6 sensodrive
- C5 2.0 Benzine Exclusive
- C35 Fiat 242
- C6 (2005-2012) 2,7 HDI exclusive
nee, het riekt inderdaad!
Nog steeds geen bevestigingsmails op mijn laats aangemaakte accounts. Zo kan ik ook niet stemmen natuurlijk
Volgens mij als Jaap’s zijn systeem wordt gehanteerd komen die klikken bij de Morgan
Citroen c32 Hilton XLS
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
dit stinkt inderdaad zeg.
en ik nog wel op eerlijke wijze van al mijn emailadressen gebruik maken…..
nog ff wat aanmaken dan maar.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
En 1785.. Ik weet niet hoe of wat, maar hier is niet tegenop te gaan..
Jaap?? Jij nog ideeen? Rene, komen alle verzonnen mailadressen binnen op 1 mailbox op het domein? Dan kunnen we snel stemmen genereren..
PFFFFFFFFFFFFFFF< terwijl ik het type zijn ze al naar de 1799..
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
tijd om de Rai maar even te mailen.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- ID/DS D super
- C35 Fiat 242
kan gewoon niet dat er zo veel verschillende stemmers zijn zo laat in de poll.
En je kunt ook met een klein aantal mensen niet zo snel adressen aanmaken…..met free accounts
zou natuurlijk wel kunnen dat er een systeembeheerder het maildomain van de baas gebruikt en via scripting adresjes genereert
Dames en heren,
Excuses voor de inmenging, maar ik begrijp de frustratie want die heerst ook in het Morgan kamp.
De Morgan mensen doen namelijk hetzelfde als jullie, namelijk vanuit alle denkbare emailadressen stemmen.
Daarnaast is het bericht rondgestuurd aan de Duitse, Belgische en Engelse clubs, die ook allemaal stemmen, vandaar dat het afgelopen weekend ineens hard ging.
Dus eigenlijk is het een hijgerige strijd aan het worden van wie het meeste yahoo accounts kan aanmaken.
Of dat vals spelen is? ik weet het niet, maar het is wel zonde van ieders tijd.
laten we hopen dat beide auto’s op de Rai komen te staan.
Ik laat u allen met rust maar wilde toch even sportief zijn en ik denk dat beide kampen hetzelfde aan het doen zijn.
Groeten Steven Hofmans
- ID/DS D super
- C35 Fiat 242
Hahaha, grappig.
Dus maar even met de RAI contact opnemen vanuit beide clubs en gebroederlijk/gezusterlijk naast elkaar gaan staan? Kunnen we met z’n allen weer wat nuttigs gaan doen….
Dat zou inderdaad leuk zijn en ik denk dat het daar ook wel op uitdraait want wij dachten dat de nummers 1 en 2 zouden gaan.
Dat had de KNAC gezegd van te voren. op de site dan de Rai staat het net weer anders.
We zien het wel. Prachtig verhaal ook van die CX dus als wij verliezen dan staat er ook een mooie winnaar!
Het grote publiek had misschien liever de GT40 gezien, maar dat is het risico van dit soort polls in het internet forum tijdperk….
Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
insidernl schreef:Dames en heren,
Excuses voor de inmenging, maar ik begrijp de frustratie want die heerst ook in het Morgan kamp.
De Morgan mensen doen namelijk hetzelfde als jullie, namelijk vanuit alle denkbare emailadressen stemmen.
Met dit belangrijke verschil: dat er vanuit ‘ons’ kamp aanvankelijk wel degelijk behoorlijk eerlijk gestemd werd, namelijk hooguit 2 à 3 stemmen per persoon en niet met tientallen tegelijk per email-generator of hoe je dat ook noemt!! Want anders kan ik het niet verklaren.
Hoeveel individuele Morgan-stemmen zijn er tegenover hoeveel individuele CX-stemmen? Ja, zelfs internationaal? Dát zou ik weleens willen weten!
Maar ja, zoals altijd met dit soort verkiezingen, wint gewoon de club met de grootste whizzkids en niet de auto die het best in de categorie past of de auto met de meeste supporters.
Hetzelfde gebeurde met de verkiezing “wie ontwerpt het mooiste DS3 dak” die vorig jaar gehouden werd op de internationale Citroën website. De winnaar had vele honderden stemmen meer dan de anderen, was zijn ontwerp werkelijk zoveel beter???
Food for thought…
En als we dan toch verliezen, dan liever van bijv. de GT40, die pas wérkelijk een kind van z’n tijdperk is.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Morgans cool, prachtig vakmanschap etc, maar om te verliezen van een in wezen vooroorlogs concept in een verkiezing als deze…..
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
insidernl schreef:Dus eigenlijk is het een hijgerige strijd aan het worden van wie het meeste yahoo accounts kan aanmaken.
Maar toch leuk dat er zo opeens contact ontstaat tussen de plankharde Morgan liefhebbers en zwevende Citroenisten. Welkom hier, Steven.
Grappig he, twee werelden die ver uit elkaar staan, maar uiteindelijk zijn we allemaal auto liefhebbers dus we begrijpen elkaars passie.
Le Leo, onderschat niet de hoeveelheid Morgan mensen wereldwijd. omdat de autos al 100 jaar gebouwd worden, zijn er vele liefhebbers. De Engelse club heeft een forum met 3.000 leden; de Amerikanen hebben een forum met meer dan 4.000 leden.
wij in Nederland hebben een nieuwsbrief die naar 500 man gaat.
De TVR club heeft gestemd (zelfde importeur en zelfde nieuwsbrief) en de eigenaar van de Morgan is ook een Healey man dus ook daar heeft men gestemd.
Dus volgens mij ontloopt dat elkaar niet zo veel hoor.
Maar je hebt gelijk, nu is alles wel uitgeput en wordt het een vreemde bezigheid…..
en ja, de Dino en de GT40 zijn de mooiste auto’s uit die tijd. Mee eens….
Totaal aantal Berichten: 667
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
Dus de volgende keer allemaal met een rood potlood in een hokje
Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V
C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900