Hallo beste C35 lotgenoten,
Ik heb zojuist de versnellingsbak van mijn 30 jaar oude c35 paardenwagen vervangen. Ik had hierbij de motor en versnellingsbak samen uit de voorkant gereden.
Bij het terugplaatsen v/d (diesel b22) motor met nieuwe bak, zit er ergens een fout in het electrisch systeem. Om dit probleem op te lossen ben ik op zoek naar het electrisch schema. Nu heb ik wel het werkplaatshandboek gedownload maar daar staat niet veel over de bedrading.
Wie kan mij helpen?
Verder nog een vraag; boven aan de dieselfilter zit een aansluiting voor een draad, is dit de temperatuurmeter? of oliedrukmeter? Deze is bij het plaatsen v/d motor afgebroken waarbij alu v/d motor nog in tact.
Ik heb nog veel plaatwerk te doen aan de paardenwagen, wie heeft er nog een c35 staan?
BVD Dick
Totaal aantal Berichten: 920
Geregistreerd: 12-07-2006
- 2CV 250
- C35 C32 diesel kampeer MPV
- Overig U23 50 MOD
Hallo Cpaard,
c35 is zo specifiek dat dit soort vragen vaak handiger onder “bedrijfswagens” kunnen worden gesteld denk ik…
als je het oliefilter bedoel, dan gaat het om de aansluiting van de oliedrukschakelaar (manocontact).
als je een compleet werkplaatshandboek hebt (gedownload) zou ook het elektrisch schema er in moeten staan (achterin, op bouwjaar/versie ingedeeld)
Heb je een heel specifiek elektrisch probleem?
groet’n
waar rook is, is…
LHM only!