Vanaf nu zal ook ik regelmatig op het forum zijn.
Door de geweldige DS lijn ben ik weer terug bij de franse auto. (momenteel audi A6)Eind dit jaar hopen we een DS5 hybrid te kunnen bestellen. Weet iemand waarom er geen DENON hifi bij de hybrid geleverd kan worden?
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar in het promo filmpje zie je de accu in het midden boven de as zitten. Bij mijn huidige auto zit de subwoofer in de ruimte tussen de wielkast en het achterlicht. Overigens bij de DS3 die ik vorige maand besteld heb zit die volgens mij ook op die plaats. Even afwachten totdat hij hier in de showroom staat denk ik.
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Daar zijn we alleen geweest voor het bestellen van de DS3. Toen wist hij nog helemaal geen specificaties van de DS5. Ik heb ze zelf ook pas van de site gehaald. Zaterdag toch even naar de dealer voor winterbanden dus gelijk maar even vragen. Maar ook zonder mooi HIFI systeem blijft het de moeite waard hoor.
Totaal aantal Berichten: 94
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Ik begin me ook meer en meer aangetrokken te voelen tot de DS5, Het lijkt me een geweldige wagen om te rijden? Ik heb hem al eens geconfigureerd maar welke motor ik juist zou nemen met de daaraan verbonden schakelbak ben ik nog niet uit?
Kleur daarentegen wel Blanc-Nacré met Dark-Chrome pakket en 19icnh velgen
Dan ruilen we de nu 4maand oude peugeot 3008 in samen met de DS3 ?? we zien wel!
vermogen is hoe hard je de muur raakt! koppel is hoever je de muur meeneemt!!
Totaal aantal Berichten: 19
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV
Volgende nummer van autovisie(27-11) staat eerste rijimpressie, andere autobladen volgen natuurlijk ook eerstkomende weken. Allemaal nog even geduld, binnen nu en 2 weken(of eerder) weten we wat de pers er van vindt. Laatste AV staat overigens test van Peugeot 3008 Hybrid 4 en deze kwam er zeer goed uit.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
‘zeer goed’ vind ik wat overdreven. Er werden toch wel wat vragen en kanttekeningen bij gezet.
Klopt, de resultaten van de peugeot 3008 Hybride zijn verdeeld met dan vooral een afkeuring op de wel echt ” verschrikkelijke versnellingsbak “!!
Nu stel ik mij ook maar de vraag of het dan al verstandig is om electro met dieselmotoren te gaan samenvoegen met daarin bij de peugeot batterijen van het oude zeg maar goedkope type!!
Ik ben voorlopig niet overtuigd als Vlaming, daar de benzineprijs zo goed als evenduur is nu dan de dieselprijs en men volgend jaar de dieselrijder nog eens met 600€ p/j extra wil belasten!
Geef me maar benzine dan!
Totaal aantal Berichten: 19
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV
Enigste kanttekening die ik gelezen heb was licht schokkend schakelen bij vollast,verder geen negativiteit in het artikel gelezen.
Ik heb in mijn Peugeot 3008 een BMP ” gerobotiseerde versnellingsbak ” en stel vast dat dit concept toch niet geheel op punt staat! Het is goed voor enkel heel rustige rijders die enkel op zondag buiten komen maar wil je wat alert rijden dan is zo een BMP gewoon niet attent genoeg, Dus wat moet dat dan geven wanneer ze dit in een Hybrid steken waar er nog meer denkpistes moeten overlopen worden door de computer van de wagen alvorens er word geschakeld??
Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Op de voorpagina van het forum is juist een interview met Anne Lobbes, PR-directeur van Citroën Nederland, verschenen. Daarin komt ook de DS5 aan bod.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Wat staat er vandaag in de telegraaf zie link
The King is in de building
Citroen C4 Grand Picasso 16VTI LPG G3 2011
Citroen C3 14 exclusief 2003
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Lovende recencies!
Wel grappig dat men de DS5 te hard geveerd vind en zich afvraagt waarom Citroën het HP-systeem niet levert op de DS5.
Het voordeel van de hybride zie ik trouwens ook niet.
Jeroen