3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

CX 20 PALLAS 1985
Sherlock Holmes
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 57

Gepost: 25 februari 2011 09:15 AM
  [ # 31 ]

De achterzijde wordt nogal eens “vergeten” denk ik zeker tijdens een snelle poetsbeurt.Op de foto is het niet te zien maar er lag al een laagje stof op van 150 km snelweg.
Gisterenavond heb ik haar tussen twee buien door eens onder handen genomen,morgen doe ik verder.Er wordt gezegd dat grijs een kleur is waar je niet snel vuil op ziet maar niets is minder waar.
Ik ben ook wel van plan om op termijn de achterbumper te vervangen,deze kan beter,er zit een deukje in en het rechter eindstuk mag ook vernieuwd worden.Eigenlijk valt het niet op maar gewoon het feit dat je het weet is al een reden genoeg.
Om het plaatje min of meer volledig te maken,het interieur is onbeschadigd en(nu) vlekvrij,dakhemeltje is wel vorig jaar vervangen.
De vorige (eerste) eigenaar liet er direct na aankoop,een Philips-radio inbouwen,deze speelt nog perfekt.Niet vergelijkbaar met de hedendaagse modellen maar aangesloten op het originele soundsysteem is de klankkwaliteit en afstemmogelijkheden voor mij meer dan voldoende.
Meestal afgestemd op RTL,dat geeft zo’n beetje dat “extra” gevoel.
Al met al ben ik zeer blij met deze Voiture.

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook