JaapJ schreef:Bij Kwikfit moet je je niet al te zeer aan de letter van de advertentie willen houden. Ze zijn wel wat voorzichtiger geworden in hun advertenties, ik heb vorig jaar n.a.v een reclamekreet mijn olie laten verversen, ik kreeg ook keurig een opgaaf in hun filiaal, mijn kenteken werd opgenomen, maar puntje bij paaltje moest ik toch meer betalen dan opgegeven omdat ik een V6 bleek te hebben.
“Maar waarom hebben jullie dan een andere prijs opgegeven ?”
“We wisten niet dat het een V6 was, dat had u op moeten geven”
“Maar daar hebben jullie niet naar gevraagd, jullie hebben notabene mijn kenteken opgenomen waaruit alle gegevens blijken”
“Ja maar u had het op moeten geven”Zucht, OK.
Ook nu geven ze een oliewissel op vanaf 49 euro, maar wanneer gelden die voorwaarden ?
De fout zit niet bij jou maar bij Kwik-Fit. Die houden zich niet aan de regels rond reclame.

Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Het kan ook in je voordeel werken, ik heb ooit een trekhaak aan m’n XM laten monteren omdat ze daar een vaste prijs voor hanteerden, die ik nergens anders zo goedkoop aangeboden kreeg. Uiteindelijk zijn ze 2 dagen aan het klooien geweest om het voor elkaar te krijgen, maar ze bleven bij hun prijs….

Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
RonK. schreef:Een binnenband werd gebruikt omdat het niet mogelijk was om een band zonder binnenband luchtdicht op een velg te monteren.
Met een tubless band gaat dit wel, let op want een tubelessband is hier speciaal voor ontworpen.
Er mogen geen binnenbanden in een tubelessband gemonteerd worden, dit kan ernstig fout gaan m.b.t. de wrijving en de warmteontwikkeling tussen beide.
Een tubeless band mag alleen gemonteerd worden op een daarvoor geschikte velg (met hump). De DS-velgen zijn ONGESCHIKT voor tubeless montage. Je mag wel een tubeless band monteren op een DS-velg, maar dan met een binnenband erin. Michelin schrijft dit ook expliciet voor.
Citroen!