kan ook, maar Dirk, als hij niks hoort van die pomp….
dan krijg je alleen de hamvraag, krijgt de pomp geen stroom om welke reden dan ook, of doet de pomp niks meer met de stroom…
Totaal aantal Berichten: 290
Geregistreerd: 13-04-2009
- XM EXLUSIVE V6
- XM 3.0 V6 24V Exclusive
- XM V6 3.0/24 Exclisive
- C5 linge business
- C5 EXCLUSIVE 3.0/24
Dat ga ik morgen uitzoeken, maar weet iemand op welke aders (5 stuks)van de pomp spanning moet staan?
Totaal aantal Berichten: 290
Geregistreerd: 13-04-2009
- XM EXLUSIVE V6
- XM 3.0 V6 24V Exclusive
- XM V6 3.0/24 Exclisive
- C5 linge business
- C5 EXCLUSIVE 3.0/24
Nou, mensen…......... hij doet het weer. Vraag me niet hoe het kan, Ik had een accu aan gesloten op de brandstof pomp, die ging lekker zoemen.
Vervolgens de motor gestart en ja hoor, wat moeizaam wellis waar maar hij ging aan de gang.
Daarna de pomp weer normaal aangesloten en vervolgens start hij weer goed.
Ik denk wel, dat de pomp aan het overlijden is, want het gebeurde wel eens vaker dat de motor een keer extra gestart moest worden terwijl hij de eerste keer gewoon aansprong.
In ieder geval een ieder bedankt voor het meedenken.
De natuur is mooi hè ?
XM TCT Ambiance`94
Brandstoffilter niet verstopt, niet al te lang geleden vervangen??
2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
kees05 schreef:
Ik denk wel, dat de pomp aan het overlijden is, want het gebeurde wel eens vaker dat de motor een keer extra gestart moest worden terwijl hij de eerste keer gewoon aansprong.
Zelf zou ik me er eerst van overtuigen of die pomp wel prik krijgt als je dat probleem hebt. Er worden veel te veel kostbare onderdelen weggeflikkerd zonder uit te zoeken wat de OORZAAK is.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop