Totaal aantal Berichten: 831
- ID/DS D Super 5
- CX 25 TRD Turbo II
- CX 25 TRD Turbo I
Ik zag al een aantal keer bij verschillende topics ‘De Uitverkoop van CXTreme’ voorbij komen. Ik ben er gisteren geweest en heb eindelijk een mooi scherm kunnen vinden voor een redelijk prijs. Daarnaast ook een oliepeilsensor en nog wat klein spul.
Hij had nog behoorlijk wat staan, waaronder de bijzondere Pijpops natuurlijk. Ik ben benieuwd wat de rest allemaal in de uitverkoop heeft kunnen scoren?
Overigens begreep ik dat hij komend weekend weer een sale doet. Ga toch nog maar wat andere spullen halen die ik nog niet direct nodig heb, maar wel kan gebruiken in de toekomst.
Mijn exen: XM 3.0 V6 Exclusive Aut. Gris Quartz 1994, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Vert Vega 1998, XM 2.9 V6 Exclusive Man. Blue Mauritius 2000, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Gris Fulminator 2000. CX 2.5 TGD Turbo Evasion Citromobile Noir / Blue / Vert 1991, CX TRD Turbo Gris Squale 1984, CX 2.5 GTI Turbo II 50 tinten Bleu Memphis 1989, CX 2.5 D Familiale Gris Perle 1983, DSuper 5-bak Bleu Delta/Blanc Meije 1971
Jep ik ben er ook langs geweest. Nieuwe motorkap gekocht, start relais (je weet maar nooit he!) wat deurpanelen (vooral voor de pennetjes) en een mat voor mijn achterbak aangezien ik die niet had.
Twijfel ook nog over een compleet interieur…
Verder vooral lang gezellig staan kletsen
U can’t form a line if ur to scared to stand alone.

Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Klopt. Mooie auto Sebastiaan!
Edit; ik vind jouw interieur er juist perfect uitzien! Dat ga je toch niet vervangen?
Way out in the water, see it swimming.
Misschien dat ik komend weekend even ga kijken. Was het afgelopen weekend al van plan maar heb toen toch andere plannen gemaakt.
@Nelis: nou dan heb je niet zo best gekeken… achter is inderdaad okee, maar de deuren voor zijn allebei krom en gescheurd, bestuurdersstoel zitten meerdere gaten in, stof is op zijn einde en de stoelen zakken verschrikkelijk door.
En Jeroen had nog zo’n mooi leren setje staan (kwijl)

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Die leren set kwam wel uit een Prestige, geen GTi!
Tjah…
Het is nou niet echt alsof ik nu wel in aanmerking kom voor een originaliteit prijs.

Totaal aantal Berichten: 831
- ID/DS D Super 5
- CX 25 TRD Turbo II
- CX 25 TRD Turbo I
Jammer dat ik zaterdag aan de late kant was. Ik begreep al dat er aardig wat mensen langs waren geweest, maar ik was blijkbaar de laatste bezoeker van die dag.
Ik ga er komend weekend weer heen want ik wil toch nog het een en ander onder een auto vandaan halen. Ik heb net als jij Sebastiaan, afgelopen jaar een mooi interieurtje bij hem gekocht. Ik heb dat leren setje idd gezien en als het bij mijn auto paste had ik hem ook gekocht.
Mijn exen: XM 3.0 V6 Exclusive Aut. Gris Quartz 1994, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Vert Vega 1998, XM 2.9 V6 Exclusive Man. Blue Mauritius 2000, XM 2.9 V6 Exclusive Aut. Gris Fulminator 2000. CX 2.5 TGD Turbo Evasion Citromobile Noir / Blue / Vert 1991, CX TRD Turbo Gris Squale 1984, CX 2.5 GTI Turbo II 50 tinten Bleu Memphis 1989, CX 2.5 D Familiale Gris Perle 1983, DSuper 5-bak Bleu Delta/Blanc Meije 1971

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Sebastiaandk schreef:Tjah…
Het is nou niet echt alsof ik nu wel in aanmerking kom voor een originaliteit prijs.
Dat is waar! Wat was de vraagprijs?
Weet ik nog niet, heb gemaild dus ik ben benieuwd!

Totaal aantal Berichten: 511
- CX 20 Pallas 1984
- Xantia 2.0I 16V automaat 2000
- Xantia 2.0I 16V automaat 1999
CXtreme zit toch in Dronten?
Hun website is volgens mij uit de lucht.
Waar kan ik verder info vinden voor aankomende zaterdag en zondag wat betreft openingstijden?

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Zeist. Je kan hem (Jeroen) bellen. Zie deze pagina voor de nummers: http://link.marktplaats.nl/425222212

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
dat leer, als dat uit een prestige kwam, is de achterbank wat langer. dus dan houd je geen been ruimte over achterin…..
verder wilde ik alleen noemen dat het jammer is dat een dergelijk dedicated CX adres hiermee eindigt. Zoals Jeroen al schreef is hij er klaar mee. Zijn CXtreme zal zeker worden gemist door velen.
Jeroen, veel succes en plezier met je nieuwe hoofdstuk !!
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Nelis Infra schreef:Sebastiaandk schreef:Tjah…
Dat is waar! Wat was de vraagprijs?
700
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 7586
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
guzziman schreef:CXtreme zit toch in Dronten?
Hun website is volgens mij uit de lucht.
Waar kan ik verder info vinden voor aankomende zaterdag en zondag wat betreft openingstijden?
Zo zat ik dus ook te kijken. Geen adres op de website. In eerste instantie geen adres in advertenties Uiteindelijk via Marktplaats en google ontdekt dat ie in Zeist zit. En op een vraag kreeg ik een leeg mailtje terug. Als je de man kent waarschijnlijk allemaal heel gewoon. Afgelopen weekend dus maar niet geweest. En ik geloof dat ik hier ook voor komend weekend geen zin in heb.
Hij is gevestigd op een adres dat nergens officiëel bekend is, midden in een krakersdorpje in de bossen bij Zeist. Vandaar dat hij ook moeilijk een adres kan opgeven. Het officiële adres (postadres?) bevindt zich aan de Woudenbergseweg 51. Hij zit in de bossen daar ergens achter, maar hoe je er precies moet komen is mij ook nog niet geheel duidelijk, zelfs Googlemaps geeft mij daarover geen uitsluitsel (al heb ik wel een schuur met enkele op CX lijkende auto’s gevonden op de satelietfoto’s )
In zijn advertentie staat ook dat je even moet mailen voor een routebeschrijving. Dat ga ik deze week wel even doen, maar anders ga ik het ook wel vinden denk ik.