Totaal aantal Berichten: 1195
Geregistreerd: 11-08-2009
- GS/GSA Break Cottage
- Xsara Picasso 2.0 16v automaat
Rook is vuur!!!!
Afschrijven dat ding.
Ze zijn niet echt zeldzaam, dus daar hoef je het niet voor te doen.
Totaal aantal Berichten: 1195
Geregistreerd: 11-08-2009
- GS/GSA Break Cottage
- Xsara Picasso 2.0 16v automaat
Op marktplaats staat een set satelieten te koop voor weinig
De rechter satelliet heb ik al, de linker volgens mij niet.
Eerst maar eens een relaissysteem maken Dank voor de link, ik ga eens mailen!
Morgen zal ik, tenzij de plannen drastisch veranderen*, eens kijken of ik de satelliet uit elkaar krijg, kijken hoe erg de schade is. Dan een relaissysteem maken, eventueel met losse schakelaar zodat ik in ieder geval kan rijden.
*Maus gaat misschien een Eend kopen. GSA blijft wel
Wagenpark uitbereid met 2 cilinders en 602cc extra
Gefeliciteerd! erg leuk een eendje. Heb je foto,s?
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
En nu komt het zwaarste van alles, 3 auto’s is teveel
Ziet er mooi uit, gave kleur ook.
Persoonlijk zou ik de daihatsju eruit gooien, maar das geheel aan jou natuurlijk, of had je nou ook een astra? In dat geval zou ik die wieberen haha.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Die Astra zou ik als laatste wieberen, ideale auto, alles past erin. Net nog even een fiets verhuist.
Maar die Astra is van m’n ouders.
De Daihatsu heeft een paar voordelen tov. de GSA.
- makkelijker sleutelen
- Zuiniger
- Mocht de wegenbelasting doorgaan, stuk goedkoper
- Makkelijker parkeren in de volle stad!
GSA:
- Stuk meer auto
- Hoop aan versleuteld
- Rijd zalig.
Afwegen…
denkwel dat je de daihatsu makkelijk kwijtraakt dan de gsa, en er mischien wel meer voor krijgt.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Ik weet ‘t niet…
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
De Daihatsjoe heeft voordelen t.o.v. de GSA, da’s helder. Maar heeft dat koektrommeltje ook nog voordelen t.o.v. de eend?
Eend vs GSA resulteert volgens mij namelijk in hetzelfde rijtje:
- makkelijker sleutelen
- Zuiniger
- Mocht de wegenbelasting doorgaan, stuk goedkoper
- Makkelijker parkeren in de volle stad (al is een GSA ook maar een kriel vergeleken met de moderne middenklassers)
Leuk ding trouwens. Heeft ie al een eigen topic?
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Met de eend wil ik eigenlijk wat minder ‘dagelijks’ rijden dan de Hatsjoe. Gewoon omdat men hier in de stad niet let op iets wat van een ander is en dan zit dat ding binnen notime vol met deuken en krassen.
Da’s een voordeel van de Hatsjoe tegenover de eend.. Schade valt niet op.
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Midfriesland schreef:De Daihatsjoe heeft voordelen t.o.v. de GSA, da’s helder. Maar heeft dat koektrommeltje ook nog voordelen t.o.v. de eend?
- betere verwarming
- beetje veiliger
- nooit stuk
- vlotter!
- makkelijker parkeren
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste