hbeck schreef:M. Kops, je hebt helemaal gelijk, je kunt meerdere telefoons koppelen maar niet tegelijkertijd. Ik heb op mijn setje ook meerdere telefoons staan maar het is altijd maar de vraag welke telefoon connectie gaat krijgen. Daar zit blijkbaar geen regelmaat in.
Ja, meerdere telefoons koppelen is mogelijk maar uiteindelijk kan er maar een tegelijkertijd contact maken.
Bij mij werkt het wel goed. Zowel mijn zakelijke als prive mobiel staan gekoppeld aan het systeem.
Zodra mijn zakelijke telefoon afgaat loopt deze via het systeem en als even later mijn prive mobiel af gaat werkt die ook gewoon via het systeem.
Dus welke er ook af gaat hij selecteerd de juiste mobiel.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
edit mod; Quote gewist. Het quoten van het voorgaande bericht is onzin.
Ben benieuwd hoe dit in de praktijk gaat. Ik heb voor mijn werk ook een andere telefoon en het zou wel ideaal zijn als ze allebei tegelijkertijd te gebruiken zijn.
Overigens, goede review hbeck. Je bent vooral positief, slechts een aantal mindere punten. Is de auto echt zo goed ?
Zie het probleem niet !!!!!!
Ik schakel mijn telefoon door met die van mijn werk, probleem opgelost.
Dan heb je twee telefoons op het systeem staan….....
hbeck schreef:Dat de voorstoel niet in zijn oorspronkelijke stand terugkomt is onhandig maar niet onoverkomelijk.
Dit herken ik totaal niet; bij mij zitten er geregeld een paar koters achterin (het liefst hebben ze dat papa elke avond ff een stukkie in de ds3 gaat rijden..), maar beide voorstoelen komen keurig terug in de stand die ze 10 seconden daarvoor ook hadden !?
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Je moet wel de knop boven op je stoel gebruiken, dan werkt het prima. Soms komen er andere mensen in je auto, die gebruiken de rugleuning verstelling. Dan gaat het niet goed.
Ik heb gelukkig maar 1 telefoon….
Wat ik kan bevestigen is dat mensen omkijken om de DS3 te bekijken. Grappig!!
Wat wel weer raar is dat ik net mijn kenteken natrek op de RDW site en daar staat in de PDF met voertuiggegevens dat ik geen roetfilter heb??....
@ M. Kops.
Geen idee hoe jij dat geregeld hebt. Bij mij koppelt er ook maar 1 telefoon tegelijk. Dat heb ik opgelost door van slechts 1 van mij 2 telefoons bluetooth aan te zetten. Doordeweek mijn zakelijke, in het weekend mijn prive telefoon
Ander vraagje;
Weet iemand hoe je “THUIS” vult met een adres in MyWay? Ik kan wel nieuwe adres entries aanmaken, maar ik weet niet hoe je die standaard “THUIS” entry kunt gebruiken..
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
thx.
Overigens, ik zie WEL gewoon wie er belt. Schijnt dat sommige mensen hier problemen mee hebben?
Nog even terugkomen op bleuthoot telefoon aansluiting:
Als je de auto start zie je inderdaad dat hij maar 1 gevonden telefoon ziet. Maar als je meerdere telefoons hebt ingesteld (bijv. Nokia 6310 en een Samsung Star)pakt die op het scherm maar 1 mobiele telefoon.
Voorbeeld:
Ik zie op mijn scherm dat hij de nokia 6310 heeft gevonden.
Ik wordt gebeld op mijn samsung Star, dan schakeld het systeem bij mij gewoon over.
Aleen als ik zelf wil bellen, dan pakt hij het toestel die bij het starten van de auto zichtbaar is.
Je moet het maar een uittesten
Dan heb ik al 3 telefoons nodig
Ga het van het weekend wel ff proberen.
Totaal aantal Berichten: 252
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
de auto is sinds 4 mei in mijn bezit en de 4000km zijn gepasseerd inmiddels. Ik blijf het een geweldige auto vinden, zitcomfort is prima, de auto stuurt naar mijn mening lekker strak.Schakelen gaat lekker soepel, alleen pakt de achteruit niet altijd,terwijl hij wel de piep geeft er in te zitten. snufjes zoals regensensor, automatisch verlichting werkt allemaal naar behoren,maakt het rijden extra comfortabel. je krijgt veel aandacht van andere weggebruikers,ze komen naast je rijden om de auto eens goed te bekijken, is wel grappig.
defecten: ,geen tot nu toe. myway, tja daar heb ik wel de nodige opmerkingen over. kaarten out of date en dat heb ik op veel plaatsen al gemerkt. ik heb tevens de ervaring als je navigatie aan hebt en je wordt gebeld dat navigatie uitgaat en je geen instructies meer doorkrijgt tot het gesprek beeindigd is.is misschien een instellingsprobleem. de computer is positiever in berekenen verbruik dan mijn rekenmachine. volgens computer rij ik gemiddeld 4.8 liter per 100km, ik zelf kom tot 5.3 liter per 100 km. (gebaseerd na 4000km met kassabonnen), daarbij rij ik gemiddeld 95% snelweg km met gemiddelden tussen 100 en 125km per uur.
dit was het wel zo’n beetje voor nu, blijf jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen.
groeten victor
De boordcomputers in al mijn auto’s die ik gehad heb waren te optimistisch. Ik tel standaard al 0,5l per 100km boven op het verbruik dat de computer laat zien.
victor1964 schreef:de auto is sinds 4 mei in mijn bezit en de 4000km zijn gepasseerd inmiddels. Ik blijf het een geweldige auto vinden, zitcomfort is prima, de auto stuurt naar mijn mening lekker strak.Schakelen gaat lekker soepel, alleen pakt de achteruit niet altijd,terwijl hij wel de piep geeft er in te zitten. snufjes zoals regensensor, automatisch verlichting werkt allemaal naar behoren,maakt het rijden extra comfortabel. je krijgt veel aandacht van andere weggebruikers,ze komen naast je rijden om de auto eens goed te bekijken, is wel grappig.
defecten: ,geen tot nu toe. myway, tja daar heb ik wel de nodige opmerkingen over. kaarten out of date en dat heb ik op veel plaatsen al gemerkt. ik heb tevens de ervaring als je navigatie aan hebt en je wordt gebeld dat navigatie uitgaat en je geen instructies meer doorkrijgt tot het gesprek beeindigd is.is misschien een instellingsprobleem. de computer is positiever in berekenen verbruik dan mijn rekenmachine. volgens computer rij ik gemiddeld 4.8 liter per 100km, ik zelf kom tot 5.3 liter per 100 km. (gebaseerd na 4000km met kassabonnen), daarbij rij ik gemiddeld 95% snelweg km met gemiddelden tussen 100 en 125km per uur.dit was het wel zo’n beetje voor nu, blijf jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen.
groeten victor
Als je tijdens het bellen via mode je scherm weer in het navigatie scherm verandert kun je bellen en navigeren tegelijk, inderdaad wel zonder gesproken instructies
Totaal aantal Berichten: 252
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
Is dit een eenmalige handelingen via Mode of moet je dit bij elk gesprek herhalen… zoals met de tekst als er een TMC bericht komt?
iniedergeval bedankt voor de tip, ga het straks testen.
groeten victor