Ik heb speciaal naar de matten gevraagd omdat ik ook niet die goedkope matten wilde hebben. Maar ik werd meteen gerust gesteld, ik heb de mooie DS matten uit de brochure gewoon in het afleverpakket. Helemaal blij mee!! Hebben jullie ook een geurstaaf gekregen?
Totaal aantal Berichten: 252
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
Ik heb matten gekregen die inmiddels aan de bestuurderszijde aan vervanging toe zijn, krijg nieuwe onder garantie, en ja ik heb bij aflevering ook een geurstaafje gekregen die bij mij keurig in de verpakking blijft…...
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
Ik heb matten gekregen die inmiddels aan de bestuurderszijde aan vervanging toe zijn, krijg nieuwe onder garantie, en ja ik heb bij aflevering ook een geurstaafje gekregen die bij mij keurig in de verpakking blijft…...
Zag net trouwens dat de eerste kras een feit is. Gelukkig niet in de lak maar in het interieur in het deel waar de radio en de airco inzitten. Gisteren ook wezen shoppen en schijnbaar heeft mijn vriendin teveel met d’r tas gezwaaid…..vanavond slaapt ze in de schuur..
Dat harde zwarte plastic is ook wel heel kwetsbaar merk ik nu….
- DS 3 ds3 e-hdi so chic
- 2CV 2CV6 Club
bij de ds3 zeker, met maguiers poetsdoeken en middelen….......
kan iemand een beoordeling van het motorgeluid plaatsen bitte sehr(A) , zie mijn vorige post, vorige pagina.
Motorgeluid is aanwezig bij optrekken, maar wel op de achtergrond. Als je 100 - 130 cruist, hoor je de motor eigenlijk niet.
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Mijn motor loopt zeer soepel. Bij stadritten rij ik bij een snelheid tussen de 50 a 60 km al in zijn 5e versnelling. Ook bij hoge snelheden boven de 130, loopt de motor als een naaimachine. Het voordeel bij de stadsritten tussen de 50 a 60 km p/u in de 5e versnelling is dat je zeer zuinig rijdt, en af en toe het gevoel heb dat er een electromotor in ligt (zo stil en rustig) Nu ben ik niet iemand die van toeren maken houd, dus hoe de motor reageerd bij optrekken in hoge toeren kan ik helaas niet beoordelen. Des al nie te min hou ik wel van doorrijden, ook op de snelweg.
Je moet het maar eens proberen bij stadsritten zo snel mogelijk naar de hoogste versnelling te gaan, de motor is dan zeer rustig. En bij eventuele acceleratie schakel je een versnelling terug, poepie gas erbij en je bent weg!!
edit mod; Quote gewist. Het quoten van het voorgaande bericht is onzin.
Nou, en zo heb ik het ook ervaren echt een super motor, ik rij zeer veel kilometers in de stad en het loopt als een naaimachine.
Bij de C3 had ik nogal wat motorgeluid tijdens de proefrit. Maar ik ben wel iemand die heel erg snel doorschakelt. liefst zo hoog mogelijk. Integenstelling tot mijn ouders die rijden langer door in een versnelling.
Maar duidelijk anders als een c3 dus? (minder klankenkast), betere geluidsdepning etc ? )
Hoe is het bij de andere ds3 rijders bij mij gaat als ik voor een stoplicht sta mijn motor soms spontaan starten als ik natuurlijk in zijn vrij sta.
Gebeurt het bij andere ook wel eens?
Ben benieuwd
Hoi Kappies,
Bij mij is dat ook twee keer gebeurt. Maar de dealer had mij daar al over geinformeerd bij aflevering van de auto. Het Start Stop systeem loopt via een speciale gel-accu. Als je veel gebruik maakt van de eco stan (start stop) kan het zijn dat de gel-accu niet meer volledig geladen is. Dit kan voorkomen bij veelvuldige stadsritten.
Ik neem aan dat dit de waarheid is, daar mijn dealer dit al voor aflevering verteld had.
Anders moet je zelf even contact opnemen met je dealer.
Groetjes M. Kops
Klink geloofwaardig en bedankt voor je antwoord, en ik ga zeker nog wel even langs de dealer.
Ik heb dit ook weleens gehad. De reden die jouw dealer geeft lijkt mij logisch.
Van DS3 Racing naar BMW 116i 2.0
Tweede reden is dat de airco niet voldoende kan koelen, waardoor de auto weer start.
Als de airco uitstaat, slaat die van mij tenminste niet uit zichzelf aan.
(auto is pas 1 week oud, de accu lijkt me nog voldoende goed)
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it