Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Bij mij werkte het start-stop systeem de 1e dag niet super, ik denk dat dit er mee te maken had dat er ca. 2,5 week tussen levering bij de dealer en aflevering zat. Inmiddels heb ik aardig wat gereden, zullen de accu’s vol zijn en werkt het systeem perfect. Ik vind dat ie nog net wat beter oppakt in vergelijking met de Punto Evo wat mijn voorloopauto was. Bovendien lijkt het soepeler te gaan en hoor je de motor amper als ie weer start
Waar blijven alle leuke tourervaringen en foto’s van de afleverpiek in wk 20 / 21??
Vraagje over de parfumeur. Ik merk eigenlijk helemaal niks van dat ding. Moet je toevallig nog iets anders doen dan de ‘pukkel’ naar rechts draaien? heb nu meerdere keren geprobeerd het verschil op te merken tussen open en dicht, maar :
En ja, de roosters in de middenconsole staan open
Km-stand DS3 eHDI op 31 okt 2011: 24500
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Heb je er ook wel een stickje in met een geurtje, of nog de af-fabriek dummy? Dan ga je het natuurlijk ook niet ruiken.
Totaal aantal Berichten: 209
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
de gratis gekregen geur vond ik echt te ranzig. moet nog is langsgaan om te kijken welke geuren ze nog meer hebben bij de dealer.
DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway
18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.
tilanus schreef:Heb je er ook wel een stickje in met een geurtje, of nog de af-fabriek dummy? Dan ga je het natuurlijk ook niet ruiken.
Crap dat heb ik niet eens gechecked. Ben er zomaar vanuit gegaan dat er standaard al wat in zit. Is het moeilijk om dit te checken? Kun je dit zelf of moet je dan naar de dealer?
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Kun je zelf wisselen. Check het boekje maar effe.
Ga ik doen! Laat ‘t hier nog wel ff weten
Dat had je dealer toch uit moeten leggen bij aflevering. Is bij mij wel gedaan. Gewoon naar links draaien en drukken. Dan kun je m er zo uithalen.
En tourervaring: normaal gesproken zit ik 5 a 6 keer per jaar in Oostenrijk. Zeker leuk voor een verslag…alleen de volgende keer dat met mijn DS3 ga zal pas begin oktober zijn. Tot die tijd alleen woon-werkverkeer.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
Een dealer moet natuurlijk niets, ik heb in overleg met de dealer juist afgesproken dat ik zelf alles lekker uit zoek. Als ik er niet uit kom, kan ik er altijd nog naar vragen
Denk dat ik na deze week langzaam richting de 1000km kruip en een eerste impressie kan geven. Voor nu ben ik vooral al erg enthousiast over het onderstel, voor mijn smaak erg goed afgesteld.
Totaal aantal Berichten: 209
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
dealer wilde mij ook vanalles uitleggen, heb hem maar afgekapt aangezien alles vrij gelijk was aan mijn oude C5
Heb erbij gezegd dat als ik vragen had ik terug zou komen.
eerste 1000km zitten erop…. fantastische km’ers om te rijden
DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway
18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.
Als je zelf geen uitleg wil kan dat natuurlijk, is jouw eigen keuze. Als de dealer een draaiboek “auto afleveren” heeft dan staat daarin zeker genoemd dat hij jou alle aspecten van je nieuwe auto laat zien. Dus moeten heeft misschien een wat dwingend karakter maar je snapt mijn strekking vast wel
Wat je niet “moet” doen is de handleiding doorlezen, of dat handig is of niet…..ik lees m in ieder geval wel.
alles op je gemakje doorlezen en uitproberen doe je fijner als je lekker thuis op’t gemakkie ben, ipv alles in vogelvlucht door de dealer laten vertellen. Alles staat in de handleiding
Ik hoef ook geen uitleg, instappen en wegrijden. Maar wel controle op wat er geleverd is, wat er bij zit en of de auto in orde is.
Totaal aantal Berichten: 179
- C1 Seduction 5drs
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
DS3Breda schreef:de gratis gekregen geur vond ik echt te ranzig. moet nog is langsgaan om te kijken welke geuren ze nog meer hebben bij de dealer.
Hier staan geurtjes die beschikbaar zijn.
http://www.accessoires-citroen-lorient.com/~yvonigd/confortcitroen/401-product-401.html
Weet iemand welke standaard is meegeleverd bij de DS3? Vind het wel een plezant geurtje.
Ik heb Jasmin Mimosa erbij gekregen.